Sziasztok!

Először is.El kell mesélnem, hogy múlt hétvégén egy bulit csaptunk Amkának. Nagyon jó volt.Meglepetés buli volt, úgyhogy a vendégek 12-14:30 körül érkeztek.Legelsőnek Zizi jött, és együtt már már csapatszerűen fújtuk a lufikat.Én egy pumpával fújtam őket, amíg ő összecsomózta!Közben nagyban nevetgéltünk.Másodiknak KeresztApucii jött.Mindig olyan jó látni.Aztán már kicsit homályos, mert amíg én átvettem mackónacim és enyhén szakadt pólóm, addig egy csomó ember jött.Egymás után érkeztek a vendégek.Amikor már mindenki itt volt, Mamy azt mondta, kérdezzem meg mindenkitől, kér e valaki innivalót.Én beleordítottam a közönségbe:"Kér valaki innit?" De senki nem figyelt rám, ezért Mr.Horgász azt javasolta, vegyem fel a "rendeléseket".Ráhelyeseltem, ami azt követte, hogy tollal és jegyzetfüzettel rohangáltam a meghívottak között.Végül mindenkiét sikerült felírnom.Annyiszor mondtam el, mi a választék, hogy még mindig tudom! :) Gyorsan ki is töltöttem mindenkinek amit kért, majd kivittem azokat.Ekkor újabb vendégek toppantak be, így őket is kiszolgáltam.Nagyon elfáradtam, már akkor. Amint az italok rendben voltak elővettem a fényképezőgépet, és a party végéig kattogtattam.Lett egy pár nagyon jó kép.
Amikor Amka, és Polip megérkeztek, és előugrottunk, Amka örömétől úgy ugrott oda mindenkihez...Az egyik kezében a 6 éves unokaöcsénk, közben megölelte Mamy-t, és már rohant is Juanhoz, aztán lerohanta a keresztapánkat, KeresztApucii-t!
Nagyon jól érezte magát mindenki.És..olyan furcsa, hogy Amka 18 lett.Mintha csak tegnap lett volna hogy betöltötte a 14-et!Mondjuk, akárhány éves lehet, én mindig kis lázadó tiniként gondolok rá! :)
Másodszor is.Megbeszáltem az egyik volt osztálytársammal, hogy majd szeptemberben a Déliben találkozunk! Biztos jól fogunk szórakozni.Negyedig óta nem láttam.Jó ha vannak ilyen barátaitok is! ;)
Egy idézet:"Egy igazi barát a kezedet fogja, és a szívedet gyógyítja!"

Sziasztook!

like.jpg

forever.jpg