"More then words..."

Sziasztok!

 Nos, tudom, hogy érdekel titeket a koleszos élet, de legelőször: essence the gel nail polish, sajnos nem tudom, melyik árnyalata, de láthattok itt róla egy képet - sajna nem az én körmömmel.:D  I-MÁ-DOM!!! Annyira könnyű vele szép, egyenletes, csillogó körmöket varázsolni, hogy már illegális! Szépek az ilyen a4545751ff473aa792e21a227eec8782.jpgkörömlakkok színei, nagyon jól fednek, mintát is könnyen lehet vele csinálni - már ha van valami vékonyabb ecseted, pöttyöződ, stb -, az ecsete is tökéletes, nagy, kétszer-háromszor áthúzod rajta a körmöd, vársz fél percet, felkened a második réteget, megint kis idő és már kész is! Fantasztikus! Teljesen beleszerelmesedtem! *-* Még csak egy ilyen körömlakkom van - az is Amkával közös :P -, de fogok még venni! Azt hiszem, minden árnyalatot beszerzek, és velük fogok aludni :D Nagyon ajánlom annak, aki gyorsan akar egyszerű és csodaszép végeredményt a körmeire. :)

 

Na szóval: koli. Hát igen, amikor levélben megkaptam a házirendet - jó vastag, vagy hét A4-es oldal!! -, tudtam, hogy elég katonás lesz, bár Mammy azt mondta, bele fogok szokni. Ez, természetesen nem öt nap után derülne ki, de máris nem katonás. Na meg, élőben nem veszik olyan komolyan. Csak az a rossz, amikor este tölteni szeretnéd a mobilod, vagy még hülyéskednél a barátnőiddel, és telibe lekapcsolják az áramot... -_- Nem kellemes... Ezért szoktam én délután tölteni, amikor minden este valami miatt gyűlést szerveznek, minek ötven percéből csupán három telik azzal, hogy fontos közleményt mondanak, ami persze a legvégén van, nehogy el lehessen menni, a többi időben pedig pár diákkal beszél a nevelő... -_- Szintén nem kellemes... És ha már a nem kellemesnél tartunk, a kollégiumos menzáról csak annyit mondanék, hogy némelyik ehető, némelyik nem, de volt már finom is, ami vagy kellemes, vagy nem... :D Öm... mi van még?... A suli! A suli jó :) Kellemes.. XD Nagyon szépek a tantermek, a legtöbb tanár nagyon aranyos, kedvencem a magyart tanító tanárúr, aki egyszer cuncikámnak nevezett engem, a három szobatársammal együtt... XD Ebbe még most se tudok úgy belegondolni, hogy el ne röhögném magam... Nem mellesleg, hópehelynek nevezte magát az egyik órán, egy példa kedvéért... XD Ezen majd' megszakadt az osztály a röhögéstől. Na meg amikor mesélt ,agáról, idézem:"... én, amikor ide jártam még kislány koromban, azt a fát ültettem, aztán most itt tanítok, most már fiú lettem...". XD Röhögséges! Az osztáyfőnöknő nagyon rendes, jó humorú nő, ezért sajnálatos, hogy nem fog minket tanítani, mert éneket tanít... vagyis, helyesbítem, engem nem fog tanítani, de három ének szakra jelentkező osztálytársamat fogja, nagy valószínűséggel... :) A szobatársaim a kollégiumba isteniek! Vitty: ő grafikára jelentkezett, mint én, és felvették, habár csak nem rég rajzol, de nagyon tehetséges. Ő fiús lány, attól eltekintve, hogy nem erősen festi magát, és elég csinosan öltözködik. :) Nagyon jó humora van mind a három lánynak, de a legjobb poénokat elsütő egyértelműen a Chya (Kia), nekem csak Buborék Hercegnő - én neki Marceline. XD Ő is grafikus, a harmadik egy animátor, a Hanie, akinek valami gyönyörű, szőke haja van... *-* Nem mondom, hogy nem gondolkoztam rajta, hogy este levágom :P Egyébként az órarendemről csak annyit mondanék, hogy midnig sok órám van, kivéve amikor nagyon sok órám van, kivéve két napot az ötből. Ez a kedd és a csütörtök, ezek a szakmai napok, amikor csak és kizárólag rajzot tanulunk. Ezeken a napokon kívül egyáltalán nem tanuljuk a választott a szakot, amit én borzasztóan sajnálok... :/ Minek annyi töri, matek, művészet töri, fizika, földrajz és egyéb hülységek?! Jó, valamből le kell érettségizni, és kell némi alapműveltség, de akkor is! Ahogy azt már sok ember kiemelte, amitől nekem mosolyognom is kellett: mi művészek vagyunk, a hobbink miatt járunk az iskolába, az álmunk követve, nem azért, hogy számunkra felesleges dolgokkal tömjük a fejünk. Én nem tartom feleslegesnek a műészet történelmet, a törit, a nyelvtant és irodalmat, tesit. A többit alapműveltség szinten tanultuk álatlános iskolában, nem?! Hát dehogynem! Árulja nekem el valaki, hogy egy grafikus mikor fogja használni a függvényeket vagy a periódusos rendszert, hacsak nem a koszinusz képletet vagy egy kísérletet kell lerajzolni?! Na de mindegy, gyerekek, ezt köll szeretni, mert csak ez van. De azért nem mondom, hogy nem vágyódom vissza az általánosba. Ott voltak a világ legjobb barátai, sokkal közelebb volt, nem másfél órányi buszozásra legközelebb, szerettem azokat a tanárokat, hogy hiányzik egykori osztályfőnököm! Rögvest vissza megyek és meglátogatom, ha időm engedi. Ez az élet, barátaim; az évek úgy elszállnak fölöttünk, mint a percek, ha nem figyelünk... :)