Hiány...

Sziasztok!

 A címből már biztos rájöttetek, ez a bejegyzés nem valami vidám történetről szól, de majd igyekszem, hogy happy end legyen a vége.
 Tudjátok milyen hiányolni valakit...És azt is biztos tudjátok, milyen, ha azzal a személlyel töltöd az előző néhány napot, néhány hetet... Néhány bejegyzéssel ezelőtt, vagy talán az előzőben én leírtam, milyen érzés volt amikor Apca meglátogatott minket.Igen, a Szerencse című bejegyzésemben...
 ...Nézzenek oda, éppen valami mélyen szántó monológgal készültem, és itt ülök, nem tudom, hogyan mondjam... A szilveszterre Amka a barátjához ment.Ez nem baj, mert hát töltsenek csak együtt néhány napot, a szilvesztert, lépjenek át együtt az új évbe. Amka már - volt olyan - több hétig távol volt, és igazából csak az tűnt fel, amikor hazajött.Talán az az oka, hogy akkor annyira nem értettük meg egymást, mivel én kisebb voltam, ő meg épp lázadó tini. De azóta elég sok év telt el, és kb. egymás szintjére értünk.. :D Az utóbbi napokban semmi mást nem csináltam, csak Amkával filmeztem, aztán egy sorozatra rárobbantunk, és azóta csak azt nézzük, egyszerűen imádjuk!Nevettünk, beszélgettünk, még unatkozni is együtt unatkoztunk volna, de nem akadt olyan percünk. Csak akkor tudtam ledőlni olvasni, amikor Amka fürdött... És most, hogy nincs itt, ez olyan... mellbevágó.Amikor kikísértem Amkát a vonatállomásra, azt mondta, hiányozni fogok neki. Tudtam, hogy ő is fog nekem, de ez azért durva.. Nem fogok unatkozni - én már három éve képtelen vagyok unatkozni -, csak.. megígértük egymásnak, hogy nem nézünk több részt a sorozatból..De nem csalok, mert Amka nélkül az úgy nem jó, és mert angolul van, egy büdös szót nem értek az egészből! :) Nem csak mert angolul van, hanem mert angol kiejtéssel van, lassan nyolc éve tanulom az angolt, de olyan akcentussal meg sem próbálom megérteni! :D
 Szóval ez a helyzet, hiányzik a nővérem.
 De nem csak ő. Majdnem minden nap beszélek a lányokkal, de ők is úgy hiányoznak! Sajnos, az utolsó éves szilveszterre semmi közös elfoglaltságot nem találtunk ki, de nem bánom annyira. Hisz mi a héten öt napot végig találkozunk, beszélgetünk, megrészegít minket a nevetés.. Igazából.,  mi minden nap pezsgőt bontunk, ünnepelünk, köszönetet mondunk; olyan az egész, mintha minden nap szilvesztereznénk. Ha ez igaz lenne, már 3785-öt írnánk, tehát jobb, ha nem igaz! :D
 
Szonit látogattam, úgyhogy ő most le van tudva, ő nem hiányzik 100%-osan, csak 99%-osan.. :)

 Anival szilveszterezem. Viszek gyerek pezsgőt, egész este horrorfilmeket fogunk nézni, és javasolni fogom, hogy 2014.jpga kislámpát hagyjuk égve a szobájában, mikor elalszunk. :) Én egyáltalán nem félek semmilyen horrorfilmtől, ha azt nappal nézem.De este...teljes sötétségbe... Mondjuk, még a sötétséggel sincs gond, ha utána kivilágítást csinálunk az egész házban, és ketten megyünk el még a mosdóig is. :D

 

 

 Ez az utolsó nap 2014-ből! :D Szívem szerint még 2013 van, és egyik reggelen szent meggyőződéssel, ezzel a tudattal keltem, majd későbbi tudakolásom szerint már eltelt egy év... Olyan gyors az idő, nem?!
 

 

 

 

 Ne haragudjatok, játszik velem a képzeletem. Ha eddig nem tettem volna, boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok nektek!images_5_.jpg

 Sziasztok!

karacsony.jpg