Sziasztok!

Ez a hét olyan hamar eltelt-hál' istennek-, hogy észre se vettem, és már itt van a hétvége.
Elkezdtem olvasni egy könyvet.A címe Cujo.Egy kicsit félelmetes könyv, de Mamy ajánlotta, úgyhogy csak nem lesznek tőle rémálmaim.Egyébként nagyon jó könyv, jól ír az író.Én is remélem, hogy a történetemet ilyen jól, és érthetően írom, mint Stephen King.
És ha kérdeznétek, bevallom, nagyon jól haladok a sztorival.Furcsa, de egyre könnyebben megy az írás.Egyre jobban fogalmazom meg azokat a gondolatokat, amiket egy hónapja nem tudtam volna.Utólagos olvasásom során is rájövök hibáimra, és kijavítom azokat.Szeretek valamit még egyszer elolvasni, hogy gyönyörködjek költői szavaimban.És ha már a költésnél tarunk, el kell hogy meséljem, nagyon megutáltam az irodalmat.Eszméletlen sok verset, és életrajzot kell megtanulnom.De, hagyjuk a sulit!
Újra elkezdtem írni a naplómat.Legutoljára nyáron írtam bele, úgyhogy ideje volt.Csakhogy a barátnőim olyan dologra jöttek rá, amit sosem akartam hogy tudják.Remélem bizalommal kezelik.De ebbe nem is bonyolódnék bele.
Festettem két képet.Az egyiket tegnap, a másikat már hetek óta.Sajnos informatikából nem vagyok jó, ezért nem tudom feltenni ide, és megmutatni.Pedig nagyon kíváncsi lennék a véleményetekre.
Méég írok! I Love Guitar! <3

Sziasztok!

gitar.jpg
whitefender.jpg