Mamyk... <3

Sziasztok!

Biztosan a ti életetekben is előfordult már. hogy a Mamytok olyan témával kapcsolatos kérdést tett fel, amire sohasem számítottatok volna.Az én ilyen élményem kedden esett meg velem.Amint hazaértem, még a cipőm is rajtam volt, amikor Mamy a szobából kikiabált;"Mi is a blogod címe?" Az ereimben megfagyott a vér, én pedig mozdulatlanul meredtem Mamy mosolygós, nyájas arcára.Nem tudtam, mit feleljek.A blog nyilvános, vagyis bárki láthatja, aki csak szeretné.De Mamyból nem néztem volna ki, hogy érdekli ez a téma, hiszen sohasem esett róla komolyabban szó.Megkérdeztem, miért szeretné tudni.A válasz Amka blogcíme volt, amiből rájöttem, hogy el szeretné olvasni a blogom, a Bolondgombával együtt.Most már semmiképpen sem akartam elmondani.Csak reméltem, hogy valahogy el tudom terelni a témát.Szeretem Mamyt, de a blogomat olyan dolognak tartottam, amit nem osztok meg vele, mert félek, nem tetszene neki.Ekkor Mamy, a tablet-je mögül kibökött egy címet; Love Music.Én kikerekedett szemekkel rápillantottam.Elmosolyodott.Erősen a homlokomra csaptam (még mindig ott a piros folt), mert eszembe jutott, hogy az én drága nővérem kihirdette a blogján az enyémet.Mamy mellé kuporodtam, miközben végigfutottam szememmel az előző bejegyzéseim egyes részleteit, míg Mamy olvasta.Néhány elírás, néhány szó ismétlés, de Mamynak rendkívül tetszett.Olykor még humorom is megkönnyezte.Hangos ajtócsapódásra kaptuk fel a fejünket. Amka képe jelent meg a hevesen farokcsóváló Lucky mellett.Dühösen rászólt, amire a kutya berontott a nappaliba, és ledobta magát a parkettára.A nagydarab állat esését még mi is hallottunk, Mamyval. Amka nyafogni kezdett, milyen kiborító napja volt.Én pedig azonnal meg is nyugtattam, ne vegye le a kabátját, mert megyünk vásárolni. Mamy megdobott minket fejenként xxxx ft.-tal, mi pedig mohón majdnem az összeset elköltöttük a hozzánk közel lévő kis butikban.Én egy hálós, és egy egyszerű kék pólót választottam egy nadrág kíséretében ( amit másnap fel is vettem, és fürödtem a bókokban ), Amka viszont szintén egy nadrágot, és két toppot vett.Neki egyébként is könnyű ruhát választani, mert jó alakja van (akármennyire is az ellentétét bizonygatja).A ruhák, amiket vásárolt, mintha rászabták volna.No, nem panaszkodom, nekem sem áll rosszul az a kék póló, és a farmer.Na meg a királykék  háló, egy fekete toppal sem, akármennyire is nem tetszett az elején.De mostanra már egészen a szívemhez nőttek.
Amikor visszaértünk, Mamy vörös szemekkel lépett ki a szobából.Kicsit emlékeztetett magamra, amikor az egyik úszás óra után túl sok klór ment a szemembe. Mamy kidörzsölt szeme a blogom miatt volt olyan.Azt mondta, nagyon vicces, és jó volt.Nevetett rajta, és ez jól esett.Semmiben nem dicsért ilyen nagyon, vagyis valóban jó lehetek benne.És ha már itt tartunk, el sem hinnétek, hogy befejeztem a történetem első kötetét.Most biztosan meglep titeket, hogy azt írtam: "első kötet". Hát, közlöm a kecsegtető hírt, elkezdtem a második kötetet már vagy 3 hete.Eddig 55 oldal telt meg.Az első összesen 90 oldalra kerekedett, a másodiknál meg a felénél alig tartok, vagyis ez sokkal hosszabbra nyúlik.Nem kell félni! :) Február 27-28-án síszünetet élveztek a Zimándy-sok.Én a hétvégével együtt több mint 15 oldalt regéltem végig. Dilike és Vikus már annyira lemaradtak, hogy nem olvassák, inkább csak elmesélem nekik, és muatok egy-két jobb részletet.Most Barbie is elkezdett érdeklődni a regényem felől.Csakhogy én most a 2.részét írom, és ő meg mivel nem olvasta az elsőt, arra kíváncsi, de az még nagyon kezdetleges, és nyers.Odavetettem elé egy rendezettebb oldalt, amin rágódott néhány percig, amíg vissza nem kellett adnia, mert megszólalt a csengő.
De mostanság Apca is, Linda is, Fru is, még Hello Kitti is rákérdezgetett már, mit írok olyan nagyon.(Illetve Apcának nem, mert neki meséltem.)Én a lányoknak  csak annyit feleltem fennhangon:"Semmit..!"És magamhoz szorítottam a mappámat.Anélkül, és egy toll nélkül a cipőmben el sem indulok otthonról! :D
Hát, ha ti is valami ilyesmibe keveredtek a Mamytokkal, remélem a nővéretek blogja nem buktat le. :)
Ó, és majdnem elfelejtettem köszönteni az új rajongóimat!Remélem tetszik, jó olvasást kívánok! :)

Sziasztok!

images.jpg