Fontos a holnap...

Sziasztok!

Eléggé lemaradtam, ezer bocs.De akkor vágjunk a közepébe. :)
Túl sok időt elvett az új blogom: http://1tortenet.blog.hu/ Mindenki csak azzal nyúzott, hogy mutassak valamit a történeteimből.Én meg már húznám alá nekik a kiválogatott sorokat, amikor bejelentik, hogy ők az egész regényt el szeretnék olvasni.Ezért hoztam létre ezt a blogot, hogyha valaki el akarja olvasni az irományom, itt megtalálja.Már nem is tudom, hány embernek küldtem el.Az öt jómadárnak már megsúgtam, a szüleimmel együtt, és Amka, Kati néni is beletartozik.Juanra nem emlékszem, hogy elküldtem volna...De hát, ezt a blogot - azt hiszem - olvassa, és itt fent van. :)
Ez a hét volt az utolsó, sulisok!Mindenki, elő a napszemcsit ás a fürdőrucit, mert jön a nyár!Sajnos, az osztálykiránduláson én egyiket sem használtam.Illetve, fürdőruhát nem vittem - én nem fürdök (mármint az osztállyal a Balatonba).A napszemcsim meg már Seldonnal ( a halunkkal) alszik. :/ Ahhj...most vehetek egy napszemcsit!A franc! :)
Az osztálykirándulásra visszatérve, hát...összességében elment.Amint a szállás felé tartottunk, szebbnél szebb apartmanokat pillantottunk meg, jobbnál jobb szállókat.De nekünk egy ócsak lepujban foglalt helyet Ofő.A szekrény koszos volt (nem poros, hanem az az igazi dzsuva!), és az egyik ajtaja vagy hiányzott, vagy lerágták a termeszek.A fal rikító, elundorító sárga volt.Én nem szeretem a sárgát és narancssárgát sem, de ilyen szín aligha van a világon!Az ágyak...megvoltak.A szekrényekben is állt a retek ( és nem a zöldség).
A hűtő mellett egy konektor volt, ahova be kellett dugni.Amikor ezt közöltem a lányokkal, ők hátráltak egy lépést;nekem kellett.Előtte elbúcsúztam tőlük, és megmondtam, ha agyoncsap az a rohadt áram, akkor pereljenek be valakit.Csak hogy tudjátok, túléltem. :D A tulajnak jó napja volt! :) És kétlem, hogy ott rajtunk kívül bárki is betévedt volna.
Minimum 4 pókot (kb. lábakkal együtt tenyérnagyságút) csaptam le.Plusz még vagy 5 szúnyogot.Ajánlom, NE menjetek a Hostel Aquaba!Hiába néziket a képeket, élőben még ezerszer rosszabb!!!Ezt tanusítja rajtam kívül még kb. 20 ember. :)
De nagyon szép helyekre mentünk, és vettem magamnak egy mini, kék álomcsapdát, vagy áloműzőt, vagy álomfogót, ahogy tetszik! ( Van egy álomizé kép lent, a bejegyzés alján! XD ) És - jelképül, hogy nem vagyok hívő - vettem magamnak egy kereszt medálos nyakláncot.Én úgy tanultam, a kereszt viselése Jézus szenvedését, halálának eszközét jelképezi.És mivel és nem hiszek az ilyen dolgokban, bátran hordok ilyet.Na meg, nekem nagyon tetszenek a keresztek.Már rég óta szeretnék egy ilyen nyakláncot, és most van! :) És imádom!De ettől nem hiszek istenben.Mert nincs, szerintem, de ha ti hívők vagytok, legyetek.Más-más emberek vagyunk, más-más véleménnyel, és valaki ne azért dobjon félre valamit, mert más is!Ez is kicsit dominancia dolog, de ebbe ne menjünk bele mégegyszer!

Az utolsó napunk a Zimándyban, nekünk, hetedikeseknek ballagtatással ment el.A meglepetésünk a ballagó, nyolcadik osztálynak egy dal volt."Azért vannak a jóbarátok, hogy a rég elvesztett álmot, visszahozzák néked majd egy széép napon..." Ez, bizonyára leesett, melyik dal.Én nem szeretem ezt a dalt.Sőt, egyenesen utálom, de amikor felléptünk, és elénekeltük, nem tudtam befejezni, mert nagyon bekönnyeztem, és elszorult a torkom.Egész dal alatt egy lányra néztem, aki nagyon sírt.De ő már akkor, amikor a átvonultak a sportcsarnokba.Ő nem akarta itt hagyni ezt a sulit, az osztályát, a tanárokat, nem akart továbblépni, és ez az egész megérintette.
Amka ballagásából annyira emlékszem, hogy ő már napokkal előtte is sírt, és a ballagáson is.Tavaly volt Juané, de ő "férfi", ő nem rí az ilyenek miatt.
Én nem is tudom...talán a sajátomon fogok egy kicsit, de nem vagyok benne biztos.Én már most lépnék tovább, nem tudom hova, de lépnék.Tanárokat csak tényleg keveset fogok sajnálni otthagyni.Magát az iskolát szeretem.Szeretem minden lépcsőjét, nekem csak azzal van a gondom, akik rajta közlekednek.A suliban zajló eseményeket és embereket nem szeretem!Utálom!Az osztály is elég ratyi.Nem tart össze...csak nagyon ritkán a tanárok ellen, ha olyanról van szó.
De még ne ezzel foglalkozzunk, hiszen előtte sulit kell választani.Nekem újra megfordult a fejemben a régi ötletem, hogy valami rajzos, művész suliba jelentkeznék.Szeretem csinálni, és nem vagyok benne rossz, azt hiszem.Egyszer remélem tetoválóművész leszek, a tetkószalonom falán meg az első rajzaim, festményeim a mostani koromból, és az Elte bölcsészkar diplomámmal a falamon.Ó, bárcsak!

Ha még nem meséltem volna, kiolvastam A VÉR KÖTELEZ-t!!Jó volt, de én a végére összezavarodtam...Had magyarázzam el!Mercy együtt járt az Adammal.Eddig minden rendeben, de Samuel (Mercy együtt volt Samuellel még tiniként, de Samuel meg akarta szöktetni, mert neki csak Merytől lehet gyereke(ez méghosszabb)) közli vele, hogy szereti, és megcsókolta.Nekem itt akkorára kerekedett a szemem, hogy a Nasa szólt, hogy két bolygót fedeztek fel Gazdagréten! :D Na jó, nem, de a kanapéról leestem.Utána csapkodni kezdtem a könyvet, és mint egy kocsmáros, úgy kezdtem káromkodni Samuelre.Nem vagyok rá büszke, de hát!Samuel mi a francot gondolt, amikor megcsókolta és azt mondta:"...Mercy, szerelmem." ??!!EZT MEG HOGY ÉRTETTEEE?!!!Most mi a franc vaaaan??!
Na jó, ezen még annyira nem akadtam ki, néhány nap múlva, amikor már csak azt mondtam Samuelre "Te rohadt szemétláda", amikor már lenyugodtam, újra a kezembe vettem a könyvet, kiolvastam azt a maradék tíz oldalt.Hát a hetdik oldalnál megint csapkodni kezdtem, de most mást küldtem melegebb éghajlatokra.Stefan (Mercy vámpír haverja) is megcsókolta!!Hát nekem ott esett le az álkapcsom.Patricia Briggs, veled erről a könyvről szívesen elbeszélgetnék, hogy "Mi a szar?!!".Mert én, esküszöm, már SEMMIT nem értek!!Ezért most kéne a harmadik része! :D Azt majd letöltöm. :) Vagy utánanézek, hogy egyáltalán lefordították-e. :D
Imádom Patricia Briggs-t!!És Nalilni Singh-t is, bár az ő könyvébe tényleg csak belekukkantottam...de majd 16 évesen! ;) Imádom ezeket az írónőket!Imádom a könyveiket, remélem még jó sokat olvashatok tőlük! :)
Ajánlom nektek is! :D
Ó, és még az írásról annyit, hogy Vikus olvasta a Csillagainkban a hiba című könyvet, és nagyon meghatotta.John Green írta.Vikus elküldte nekem, hogy John ezt mondta:Van valami tanácsod az írójelölteknek?
Két tanácsom van: 1. Írj, és úgy írj, hogy nem törődsz a kiadással. Az örömért, a katarzisért és a remény megtalálásáért írj, és próbálj meg úgy írni, mintha ez ajándék lenne mások számára. A naplóírásnak és a könyvírásnak is megvan a maga helye, de amit íróként a legjobban szeretnék, hogy más emberekkel építsek kapcsolatot, úgyhogy megpróbálok nekik írni.
És 2. Olvass! Olvass sokat! Olvass csak úgy és kritikusan. Olvass olyanokat, amikről azt gondolod, nem tetszenének. Olvass romantikust, fantasyt, sci-fit és Chaucert. Olvass könyveket az olvasásról, irodalmi kritikáról, és merülj el a nyelvben, mert szerintem az olvasás a legjobb tanulási mód, ami csak megadatott az íróknak.
John, én megfogadom ezeket, igyekszem ezek szeint cselekdni, mert az a jó író, aki megsiratja az olvasót.Vikus sírt amikor a Csillagainkban a hibát olvasta.Én sírtam Patricia Briggs könyvein, és Amkát is rajtakaptam, amikor Nalini Singh könyvét bújta.Ők az igazi írók, és biztosan vannak még ilyenek, csak róluk még én nem tudok. :) Igyekszem minél többet olvasni, minél több élménnyel szaporítani az emlékeim, gyarapítani a szókincsem, egyszóval jó írónővé válni egyszer.

https://www.youtube.com/watch?v=KX-jA-bY-Ws
https://www.youtube.com/watch?v=0oBEs5MCQrE
https://www.youtube.com/watch?v=RBKNidqDBZU

Sziasztok!

alomfogok-minden-amit-tudni-kell-roluk-07290633.jpg

álomfogó3.jpg