Kedves Blogolvasók!

A mai nap pocsék volt, a rajzórán kívül!Szeretek rajzolni, most is épp azt fogok ha ezt megírtam!

Az első óra jó volt, a második szörnyű!A harmadik óra jó volt, a negyedik szörnyű!Főleg hogy a Irodalom tanár kiadta a fogalmazásokat!Nem rossz, de én készültem rá, sokat olvastam előtte 2-3 héttel (habár nem tudtam lesz doga)!Én azt hittem, olyan jó, hogy felolvassa, de persze az osztály "menő csaja" megint lenyomott!Valamit csinálnom kell ellene, de túl fáradt vagyok!Majd holnap! :)

Ó! Képzeljétek meghívót kaptam az egyik barátomtól!Hétvégén megyünk mozizni, plázázni, bowlingozni!Szuper lesz!Alig várom már!Remélem ez a hét is olyan hamar elszáll, minta a mobilinternet! :)
El tudjátok képzelni...a meghitt hétvége!Még csak hétfő van, de én már hiányolom!

Most csak ennyi, mert túl fáradt vagyok!Bocsi!Most felteszem magam töltőre! :)

Sziasztok!

Macskus töltödik.jpg