"Imádom ezt a sorozatot"

mercy_thompson_series2_1406634086.jpg_800x533

Sziasztok!

Én is imádom ezt a sorozatot.Már tűkön ülök, hogy olvashassam a harmadik részét Patricia Briggs nagyszerű regényének, de sajnálattal gondolok rá, hogy még nincs magyarra fordítva. :( Még a címe (Iron kissed) sincs.Hiába néztem utána mindenhol, nem találtam meg magyarul, csak angolul.Annyira pedig nem vagyok jó ebből a nyelvből, amit már lassan nyolc éve tanulok, hogy mindent tökéletesen megértsek.És szeretem, ahogy Farkas Veronika lefordítja az amerikai írónő gondolatait.
 Magyarországon nem így jelennek meg a könyvek, nem ilyenek a borítók, de mint mondtam, nincsen még lefordítva a következő hét kötet. :/
 Azért fel a fejjel, hisz néhány év múlva - remélhetőleg - már ki lesz adva néhány kötete, tizenhatodik szülinapomra meg kedves nővérem nagyra becsült sorozatát, Nalini Singh-tól az Angyalvért, Angyalcsókot, Angyaltáncot olvashatom el.Utána meg sorra veszem majd a Briggs köteteket.
 Addig is, vigyázzatok magatokra, hamarosan küldöm a kövi bejegyzést!Legközelebb egy verssel jövök a kedvenc költőnktől!

Sziasztok! :*