A barátok...! <3

Sziasztok!

Ez a hét nem volt valami jó, de nagyon izgulok a kirándulás miatt!Jövő utáni héten lesz hétfőn és kedden!Vagyis 2 hét múlva, de egy hét múlva szombaton kimosok, előkészítek és bepakolok mindent hogy vasárnap kipakolhassak és bepakolhassak újra és újra....én már csak ilyen vagyok!Szeretek mindent rendben tudni, ne hogy kimaradjon valami!Már listát is írtam!Már alig várom, de valami azt súgja nem lesz jó!Ami tök jó, mert amire azt hittem nem lesz jó, az jól sikerült!De ettől függetlenül még mindig vannak kételyeim! :/ Én és remélhetőleg  még 4 lány lesz egy szobába!De még nem biztos mert a szobafelosztás borzalmas!Csak négy személyes ágyak...eldobom az agyam!Én azért reménykedem abban az áldásban hogy legyen egy pótágy! =D
De mondták a barátaim hogy ha kell a földön alszanak!Úgyhogy azzal sem lesz gond!

 Képzeljétek el!Már biztos buszoztatok, de ha nem akkor autóba képzeljétek el amit láttam!Amkával és Juannal ültem a 272-esen, és felnéztem az égre!Olyan gyönyörű volt amikor a nap teljes erejéből rásütött a bolyhos hófehér és tiszta felhőkre!Nem volt közelben a telefonom, de a interneten nézelődtem, és megpróbáltam egy ahhoz hasonló képet keresni!Hát ahhoz hasonlót nem találtam, de remélem tetszik! ;)
Ó, és egy idézet:"Az igazi barát a kezedet fogja, és a szíveden a sebeket gyógyítja"!

Sziasztok!

Felhő.jpg