15. év...

 

 Ma lettem tizenöt éves... Most mondhatnám azt, hogy, ha megkérdezték nevetve, hogy ugye más mint tegnap volt, akkor én azt feleltem, hogy hát igen, nagyon - persze, viccelve. De ami azt illeti, én máshogy érzem magam. Máshogy éreztem az ébredésem pillanatában is, és most 21:01-kor is... Nem tudnám megmondani, mi, de valami teljesen más lett. A környezetem ugyanaz, nem abban van a hiba, hanem... rajtam... bennem... körülöttem. Amikor ezt mondtam Amkának, őszintén meglepődött, innen tudom, hogy kívülről semmi sem változhatott meg. Azt határozottam kétlem, hogy én mégsem a szüleim gyermeke vagyok, hanem angyalé, arkangyalé, vámpíré vagy hasonlóé, és el kell hogy vigyenek az igazai családomhoz, amire csak évekkel később, talán sohasem került volna sor, de az őrült ikertestvérem meg akar ölni és most szabadon van Csodaország trónja, amire lecsaphat az ördögi unokatesóm, de úgy érzem, a Föld a másik irányba forog, a tükörben nem az az arc néz vissza rám, mint az előtt. Sosem leszek már tizennégy éves, de úgy érzem, egy jó dolog, hogy elmúlt ez a korszak. Egy szülinap lehet sorsdöntő, vagy születhet belőle egy fantasztikus dolog. Mind ismeritek Bereczki Zoltántól a Hangokba zárva című dalt, ugye? Az énekes felesége a férfi harmincadik születésnapjára íratta a dalt. Itt van, ha nem hallottátok még: https://www.youtube.com/watch?v=P_X_HboGFXs . Gyönyrű dal... Én egyenesen imádom. Nem is véletlenül. Ha figyelsz a szövegre, a mai turmix zenék közözz ez kimagaslik a tartalma miatt. Azt hiszem, ezen mindenki elgondolkodhat. De már az énekes életéből is. Gyermekkorában popénekes szeretett volna lenni. És most csak nézzenek rá! Akinek megvan a tehetsége, az tud is mit kezdeni vele..
 De, elnézést, kitértem a pályaválasztásra. Rólam volt szó... Ez a nap más volt, mint a többi. Egész nap mosolyogtam, pedig nem csinálta semmi annyira különlegeset. Reggel felkeltem, kiléptem a szobából, Amka már ott is termett, és odaadta a legédesebb ajándékot, amit valaha is kaptam: egy párnát, rajta válogatott Kyle & Oliver képekkel. Ilyen ajándékot nem is adhatott volna egy egyszerű ismerős, olyan, aki nem ismer, olyan, aki nem Amka. Nálunk nincs jobb testvérpár a világon! Erről mindenkit biztosítok. Nem csak a párna, hanem a mérhetetlen nagy ismerés miatt, amit egymás iránt tanúsítunk. Hogy belelátunk a másik fejébe, befejezzük egymás mozdulatát, gondolatmenetét. Nagyon jó testvérek vagyunk, ezért is örültem, hogy vele tölthetem el a születésnapom napját. Mindenki, aki ezt olvassa, valószínűleg tudja, kire gondolok.
 Reggel Amkával lementünk a boltba, vettünk péksütit reggelire - csak mert szülinapom van :D. Vettünk ebédnekvalót, nagyjából ennyit. Hazavittük, megettük a fincsi dolgokat, főztünk, kicsit takarítottunk. Nagymamától kaptam két könyvet - egyet, ami már megvolt, és egy másikat, amit már rég olvastam... Úgyhogy most ballagásig új könyv nélkül maradok.. :( Addig élek Nalini irományain! :P ;)  Kaptam még csúcs új cipőt, ami ugyan nem sokban különbözik az előbbitől, de attól sem akartam megválni, csapán a talpazat akart leválni a cipőről. :/ Úgyhogy jó, hogy sikerült egy csinos, klassz újat találni. Amkának is néztünk egy hasonlót, csak az fekete-fehér, és nem magas-szárú - nem mintha az enyém olyan nagy lenne, csak egy kicsit. :) Kaptam egy isteni epres-joghurtos tortát.. :P A fele már nincs meg, csak ennyit mondok ;)
 Amkával sétáltunk egy nagyot Gazdagréten, ami nagyon jó volt. Olyan szép időt fogtunk ki! Mamy szerint kisütött a nap, mikor születtem, és ma egészen meleg volt. Csak egy bőrdzseki kellett a vadi új Batman-es pólóm fölé. ;) A nap befejezéseképp megnéztük a Need for speed-et. Aki szereti az autókat, mindenképpen ajánlom, mert nagyon jóó! A Lamborghinik és Ferrarik csodaszépen csillogtak, a motorok nagyon szépen doromboltak, és olyan simán hasították a betont, hogy én, aki nem nagyon tudja az autók márkáját sem - habár van kedvencem (de kinek nincs?) -, még én is nagyon kedveltem a filmet. Vannak benne olyan jelenetek, amelyeknél Amkával egymásra néztünk, és majdnem egyszerre mondtuk azt "hú, ez de gáz volt!". De azokon kívül egyszerűen király! :D 
 Mindenki felköszöntött, aki fontos volt, volt aki már előtte.. ;) Ani megint lenyűgözött a kreativitásával, már várom az ünnepeket, a szülinapomat, hogy meglephessen valamivel, egyszerűen imádom, amit az a lány és a szeretett anyukája csinál! Annyira fantasztikus dolgokat kreálnak, hogy csak tátva marad a szám! :)
 Nem tudom, holnap még érezni fogom-e ezt a furcsa, mégis örömteli érzést, de a holnap még előttem áll.
"Ha sasokkal akarsz repülni, növessz nagyobb szárnyakat" 

 Sziasztok!