Hallo-Halloween.. :D

Haalii!

Tudjátok, mi van?! Tudjátok, milyen hét közeleg? Most vasárnap van ( október 25.), és a jövőhét eseménydús lesz, legalábbis nekem. De, mielőtt a hét elejét kezdeném mesélni, én a közepébe vágnék.
 Halloween. Kinek mi jut róla eszébe? Ijesztő filmek, pókháló és boszis sipka? Amerikát oktalan utánzás? Én egyetértek az utóbbival, de ha már néhány magyar dilinyós behozta ezt a szokást, mi hozzunk ki belőle jót! :D Nos, nekem az jut róla eszembe, hogy milyen lesz a körmöm és minek maszkol ki Amka. A sminkem nagyjából behatároltam, de időzzünk el kicsit a témán. Halloweeni smink. Erről mi jut eszünkbe? Kezdjük csak a színekkel! Mik a halloweeni színek? Narancs, fekete - az általános -, neon zöld, milka lila, és ezek változata, formája, mintája vegyítve...
Akkor nézzünk néhány ilyen sminket. Ez a narancssárga szem, egy kis feketével bennem tökre ezt a hangulatot idézi. És ezt egyáltalán nem nehéz megcsinálni, de javaslom, hogy előtte nézzünk pár halloween-makeup-lips-eva-senin-pernas-4.jpgegyszerű sminkes videót, hogy jól eltaláljuk a külső szemhéj részét és a mélyítővonalat, azaz, ahol a fekete van. A műszempilla nem szükséges! :D A száj már komplikáltabb, először is: honnan szerezzünk narancs rúzst? Ha valami buggyant nem ajándékozott meg minket ilyennel, egy átlag embernek eszében sincs ilyet venni.. De milyen jól megy már ehhez a sminkhez?! Ha mondjuk nem akarunk beöltözni, csak a barátainkkal megyünk szórakozni, ezt a sminket mindenki megirigyli ;) De a rúzs nem gond, mert ehhez illik egy egyszerű piros rúzs is. Vagy pedig fekete, ami naagyon király *-* És, persze azokat a sírokat, fát meg az elhagyatott horrorisztikus dolgokat nem kell felkenni! Ez anélkül is szép és ötletes smink! :)

Ha viszont szeretnénk csinosan megjelenni, de mondjuk valami beöltözős bulira megyünk, amihez elengedhetetlen 3_100.jpgegy kis rémület, ezt a sminket ajánlom. Műszempilla itt sem szükséges :D Ez önmagában, letakarva a szem alatti sötét vonalakat, ami a smink lényege és központja, ez egy egyszerű füstös szem... illetve, még azokat a horrorisztikus pillákat is takarjuk le! XD
 A füstös szemeket könnyű előidézni, nagyon sok videót és képet találhatunk róla. Ezt csak éppen hogy feldobja a fekete rúzs ("fekete rúzs, égjen a szádon"). Ha nincs, az is pótolható vérvörös színnel... ;) A  rejtélyes vonalakat egy vékony 6uryixl.jpgecsettel és fekete szemfestékkel könnyen megoldhatók, iletve, ha kicsit megvizezzük az ecsetet, akkor valami ilyesmi hatást érhetünk el, ami szerintem nagyon jól néz ki, és ha én mosomle a sminkem, mindig megpróbálok ilyet kreálni.. XD Bár ebben az esetben nem ajánlom, mert akkor elkenjük a szép füstös szemünk. 

Térjünk hát át a körömre. Én nem rég óta festem a körmöm, nem is sminkelem amúgy magam olyan nagyon, csak ha kedvem van, és a sminkről szólva akkor sem erősen. Ez nálam nagyon kedv függő, és ez a környezetemtől is függ. Ha például iskolába megyek, két okból nem nagyon sminkelem magam; először is, mert ez egy iskola, nem divatbemutató vagy filmgála. Nem kell a smink a tanárok előtt, általában ez jó pont náluk. Másodszor, az én osztályomban van kb. húsz lány, és ebből 17 sminkeli magát - engem nem beleszámítva. Most én miért kell, hogy a 18. legyek?! Nekem megrögzöttségem, hogy mindig kitűnjek a tömegből ilyen apróságokban. Ezért is nem vasalom a hajam: jó az úgy göndören! 
 Szóval, körmök! A körmeim hál' Istennek szépek, hosszúak, nagyok, erősek, így lehet rá mintát 75196_jucus_halloween_korme.jpgcsinálni meg minden - nem egyszer azt hitték, műköröm... XD Viszont kb. fél éve festem komolyabban, és elég béna vagyok még. Épp ezért direkt olyan képeket válogattam, amiről tudom, hogy én is meg tudom csinálni. Az első egy francia köröm, csak éppen sötét színnel van kihúzva elöl.- Egy kis csillám, kevés és egyszerű minta: ezért szeretem ezt a körmöt, és az biztos, hogy a héten még előkerül. Az én körmeim nem ilyenek, arról kép sincs - mármint olyan, amit netről csináltam. L
efotóztam azért12179155_939270422775822_657532396_n.jpg nektek az én körmeim, hogy lássátok, én sem vagyok valami jó benne még. :D

 Az első kép a jobb kezemről készült.Láthatjátok, hogy ez nem túl profi munka, de, mentségemre szóljon, mindent megtettem. :D A hüvelykujjamon elég béna vonalak vannak, ami nem túl halloweenes, de ha mindegyik körmömre mást festek, akkor minden témába illik. Ez igaz a mutatóujjamon lévő pöttyökre is. A középső mindkettő kezemen ugyanaz: két szem és egy "összevarrt" száj. Egyik kezemen se túl profi, de, ez van! :D
 Gyűrűsujjamon a kékre nem ezt terveztem, csak elrontottam, ezért kénytelen voltam lekenni fehér lakkal, és egy kis rész szív alakban meghagyni. :) De szerintem a végeredmény tök jó lett :D A kisujjamon szintén egy véletlen folytán készült el: az egyik ujjam begye a másik kezemen fehér körömlakkos lett és véletlenül összekentem vele körmöm. Aztán arra gondoltam, ez nem is rossz, rányomtam jobban, és most már felismerhetetlen, hogy az egy ujjlenyomat XD 

12188512_939271062775758_2077900965_n.jpg

A bal kezem hüvelykujja a kedvencem lett! Annyira tetszenek a pöttyök, és ahogy abban a kis sarokban nagyobbak lesznek, és kifelé meg kisebb... :) A mutató ujjam... nem tudom, mi.. :D Olyan akart lenni, mintha... Nem tudom :D Csak láttam képet és le akartam másolni.. XD A gyűrűs ujjam pókhálós... XP A kisujjamon visszaköszön a szivecske, csak fordítva.
halloween-korommintak-01.jpg

 
Itt is csak egy nagyon egyszerű mintáról van szó, és mégis tök jól feldobja. Ehhez csak egy vékony ecset kell, azon kívül mindenféle színnel meg lehet csinálni. ->


Wááó.. Ez egy elég hátborzongató köröm-megoldás, de szerintem naagyon tutii!! Ennek elárulom a nagy trükkjét: egy vékonyabb szívószálat vörös körömlakkba mártunk és egyszerűen egy natúr színre fújjuk. Szerintem látványos és viszont borzasztó egyszerű. De ezt meg lehet csinálni más színekkel is, akár egyszerre többel, de ez halloweenesebb.

images_1_1.jpg
 
Ez a köröm is szép, bár én max másnak vállalnám, én magamnak nem tudom ezt megcsinálni.. :D

images_2.jpgimages_3.jpgEzek a sütik teljes mértékben elnyerték a tetszésem :) Biztos finik is *-*

Szombaton csokit gyűjtünk Anival és Dilikével, mindenképpen megírom, milyen volt! :) Ez a hét őszi szünet lesz, hál' Istennek, és én pár találkán kívül semmit nem szervezek be, illetve Ani csütörtöktől vasárnapig a miénk.. :P Nos, ha összeolvassátok a fekete, narancssárgával kijelölt betűket, egy szót kaptatok, mait várok kommentbe :) :*

Addig is kellemes borzongást, nézzetek sok horrort :D :*
Bye!