A kirándulás előtti nap...:)

Sziasztok Blogolvasók!

A kirándulás előtti napon már nem tudok mit kezdeni magammal!Már becsomagoltam tegnap a ruháim, és ma meg a törölközőmet, a nasit, és a üdítőt!Igazából nagyon várom a kirándulást, csakhogy nem  tudok ma már mit csinálni, ugyanis bepakoltam, listát írtam kétszer...nagyon unatkozom, ezért mivel ti nagyon jó hallgatóság vagytok, gondolom elmesélem nektek is!Nagyon unatkozom, és még a tisztálkodó cica nagy cuki szemmel sem tud lefoglalni!Na mindegy...
Tegnap itt volt a Kereszt anyu!Nagyon jó volt látni, mert utoljára kb. 3 éve találkoztunk!Jövő hétre meghívott minket magukhoz, csak az a baj hogy lehet hogy akkor Apu nem dolgozik, és átmehetnék!!Őt is rég láttam, és már nagyon hiányzik! :( Fel is hívom ma! :)
Apropó tegnap!Tegnap rajzoltam egy szemet!Nagyon jó lett, és annyira belejöttem hogy rajzoltam még ötöt!!Én nagyon szeretek szemet rajzolni!A szem, az ami mindenkiről mindig elárulja az igazat!Hé!Ez tök jó idézet!Majd a bejegyzésem végén idézem is! ;)
Megjöttek a suliban az osztály fényképek!Az egyik osztálytársam fel is tette a Facebook-ra, és mindenkit bejelölt rajta!Nagyon jó lett, talán a hat sulis évem közül a legjobb! :)

Bizonyára nem tudjátok, de én közbe elszöktem a Mamyhoz, míg főzött.Sok fontos dologról beszéltünk!Miután ő megfőzte az ebédet kitakarítottunk együtt. Jó volt hogy hogy meg tudtuk beszélni amit egyébként nem tudunk mert ott van mindenki!13-14 óra között érkezett meg Mr.Horgász.Ebédeltünk, utána elmentünk epret szedni, vettünk tejszínhabot, fagyit, és barackot!Nagyon finom volt!!
Amikor autóztunk hazafelé felnéztem az égre, és eszembe jutott Clould!Elszomorodtam, mert nagyon rég  láttam, és hiányzik!Néha beszélgetem vele az interneten, de az nem olyan mint élőben!Most nem vagyok benne biztos hogy ismeritek, de a "Csengetett Mylord?"-ot nézem a nappalinkba a kanapén fekve!!Nagyon nagy, vicces!
Nos, ahogy megígértem idézek magamtól:a szem, az olyan, ami mindenkiről mindig elárulja az igazat!
Itt a szem amit rajzoltam!Nekem nagyon tetszik!Remélem nektek is! ;)
Ó, és még egy kép!Ezt csak megláttam, és megtetszett! 

Sziasztok!

Szem átalakítva.JPG

Szív feljavítva!.JPG