Mostanában...

Sziasztok Blogolvasók!

Képzeljétek, Amka elkezdte a melót Mamyék melóhelyén!
Tök buli, de néha nagyon unalmas egyedül
otthon lenni,így tegnap este (hétfő este) írtam Aninak, hogy ráér-e valamikor ezen a héten, és írjon vissza amikor úgy gondolja.Azt írta vissza ahogy holnap (Szerdán) jó lenne neki, én meg mindenféle,vagy 6 kérdést tettem fel neki!Szeretek mindent biztosan tudni ha megyek valahova, vagy jönnek hozzánk. Remélem holnap jó idő lesz! B) Oh, már írt is, és megbeszéltük!Azt írta van náluk barack jem! :P Már nagyon rég voltam náluk, úgyhogy jó lesz látni!Hjaj Dilikét se most láttam...majd megbeszélek vele is egy 
időpontot amikor összefuthatunk! :)
Az előbb chat-eltem a Vikóval, és a kis buggyant nem áll le az Éjjel-Nappal Budapest-tel! Szeretem hallgatni ahogy mondja, de már az agyamra megy vele! :D
Barátok.... imádni- és "ki kell hogy bírjam őket"-valóak!Nem de!?
Tegnap (hétfőn) elkísértem Szonit a vonat állomásra, mert ment a Balatonra egy táborba!Hiányozni fog!
Azt ígérte minden este fog írni, de még egyszer sem írt!Lehet hogy elfelejtett töltőt vinni!Velem egyszer előfordult amikor tavaly az osztály kiránduláson voltunk!Egész este hallgattam a zenét, elaludtam, és fülhallgatóval a fülemben keltem!Ismeritek a Tankcsapdától a Mennyország Turist-ot?Arra keltem!Utána egész nap nem hallottam normálisan! :)
Képzeljétek szombaton lementünk a Velencei-tóra!Jó volt, kicsit le is barnultam!Vacsizni egy nagyon tuti kis étteremben voltunk.Nagyon finom volt a kaja!Másnap reggel Mamy vészesen kopogtat az ajtómon.Kinyitom kókadt fejjel és megkérdeztem mit szeretett volna.Azt mondta mi lenne, ha ma is lemennénk a tóra 1 óra múlva!Mint az őrült becsaptam az ajtót, felöltöztem, összepakoltam, és még jó háromnegyed órát vártam mire elindultunk!Elvittem a könyvemet is, a Kőszívű ember fiait!Nem tudtam sokat olvasni abban a napsütésben.Csak az a baj hogy végig egy helyben voltam, és eléggé leégett a vállam!:( Fáj..!
Na mennem kellene, mert nagyon éhes vagyok, és még be kell csomagolnom holnapra!
És itt egy kép aminek semmi köze semm
ihez, de megtetszett!
Oláá!

Sziasztok!

Teklómaraa!!!.jpg