Sziasztok!

Tudom, tartozom nektek egy pár sztorival, de már is belekezdek!
Amit mindenképpen el szeretnék mondani, az az hogy rájöttem, nem bízhatom mindenkiben!Nem úgy értem hogy komolyabban elárultak, csak csalódtam valakiben.Ő róla már volt már szó, de nem szeretném megnevezni ki az.
Ráadásul annyira nevetséges dolog miatt vesztünk össze.Nem mondom, a veszekedéshez is két ember kell.Persze mindenki, és én is az én igazamat bizonygatom!Csak hogy, a ? közben nem is vettem észre mit csinálunk!A barátok veszekednek, de nem amiatt kéne hogy ki ötlete jobb.Mégha az egyikére szavaz mindenki, akkor is!el kell fogadni, amit másik csinál, vagy mond.Ha pedig nem tetszik a másik véleménye, meg kell mondani teljesen normálisan.De nem is e miatt csalódtam, hanem amiket írt.Hogy 10 évnyi barátság után ilyneket is le mer írni.Jó, én is írtam egyes mást, de ilyet soha nem írnék!És ő sem gondolta komolyan...legalábbis, ezzel nyugtatgatom magam.(Ha ezt olvasod, és te is úgy gondolod mint én, légyszi írj nekem akárhol egy smiley-t!)

Amit még el kell mesélnem, hogy átjött a Moha hétvégén, és itt maradt hétfőn meg kedden.Nem ez az érdekes benne, hanem hogy a Mamy, Mr.Horgász, és Amka elmentek dolgozni, és csak mi voltunk itthon!Őrült darts meneteket nyomtunk le!És nyertem...a pókerben, amit másnap játszottunk.A darts-ban levert!De amikor legközelebb jön, majd játszom vele egy menetet, és leverem!
Jó hogy itt volt!Néha kicsit unalmas itthon, de van amikor elfoglalom magam valamivel!Szeretek itthon zenét hallgatni, miközben beágyazok.Szeretem bömböltetni, mikor rendet rakok a szobámban.Szeretem csak úgy hallgatni a kedvenc számaim, és közben gondolkodni a fontos dolgokról.A zene kitisztítja a fejem, de néha megfájdítja, mert egész nap csak az megy! :)
A bejegyzésem végén egy számot találtok.Ez az egyik kedvencem!Ezt a számot örökké tudnám hallgatni.
De gondolom nem csodáljátok miért lett a blogom címe Love Music!
Tudjátok, ma néztem egy filmet a Disney-n, és akár hiszitek akár nem, felnyitotta a szemem.Azt nem mondom el melyik film volt, de mondok egy kulcsszót:Rádiós Lázadó!Aki ismer, vagy látta ő is, biztos tudja melyik filmre értem, és selytem, nem értenek velem egyet!Ha pedig igen, akkor örülök neki, hogy ők is értik azt amit én!
Csak az a kár, hogy az sosem fog megvalósulni, például velem (mert én is kicsit úgy érzem magam mint a főszereplő lány), mert a film az film, és az emberek nem azt mondom hogy sosem, de talán nem állnának ki egy olyan lányért, aki úgy gondolkozik mint ő.Habár, most hogy így leírtam, és átgondoltam, ki tudja.És ha egyszer blog helyett rádióra váltanék, hát, remélem megismeritek a hangom, a gondolataim.
Kifogytam a sztorikból, úgyhogy itt egy idézet, ami mindenre vonatkozik, amiket meséltem.

Sziasztok!                Avril Lavigne-Girlfriend - YouTube