Sziasztok!

 

Nos...hol is kezdjem..kezdem a hétfővel!Örültem, mert a múlthéten és a hétvégén

mindenki itt lézengett, és senki nem hagyott békén, és most végre,

egymagam.Amikor reggel felkeltem, eszembe jutott, Amka már nem dolgozik, de

elmegy a nagymamánkkal vásárolni.Reggel, amikor még az ágyamban tévéztem,

Amka halkan kopog, majd bejön, és megkérdezni, elmennék e vele.Beleegyeztem,

mert mért is ne, de magamban kicsit sajnáltam, hogy nem pihenhetek tovább, mert

azonnal mennünk kellett.

Amikor odaértünk, Amka csak úgy robbant a ruhák közé!Ki is választott néhányat,

amit felpróbált, és mindegyik eszméletlenül jól állt neki.Úgy irigylem hogy neki

minden jól áll, habár azt mondja, én csinibb leszek majd annyi évesen mint ő, de

nekem meg soha nem lesz olyan szép arcom.

Mikor Amka a próbafülkében nézegette a ruhákat, a nagymamám odaszól, nézzek

körül én is,de én ellentmondtam, mert most Amkának vásárolunk, de azt mondta

nyugodtan.Így már nem lett volna szép, ha nem nézek körül.2 perc múlva

visszamentem 2 pólóval.Kezdek ebbe a ruhaválasztásba belejönni, ugyanis

mindkettő nagyon jól áll.

Hétfő délután bekopog Mamy, és megkér, holnap írjam össze, mi kell majd a suliba,

mert holnap meló után elmegyünk és megvesszük.Én helyeseltem, és magamba

meg tomboltam, mert felvehetem az egyik új pólóm.

Kedd reggel valami nagyon furcsát álmodtam.Minden benne volt amit

szeretnék:egy kesztyű amit már rég kinéztem, a legjobb barátam, akkel egy

hullámvasút ülésébe ültünk (már rég óta el akartam menni a vidámparkba), Apca, tél

volt, és valami nagy falra festettem.Szeretek festeni, szeretem Apcát, és már rég

nem láttam.Ó, igen, és a tél.Mivel nagyon meleg van, jó lenne egy kis hideg.Igaz,                                      

ebben nincs benne minden, amit szeretnék, de a legtöbb.:)

Délután még volt egy kis ugró, de végül elmentünk, és megvettük a sulihoz

szükséges dolgokat.Nagyon jó dolgokat kaptam, és a sulit már mégsem várom

annyira.Minden évben, júniusban még találkozás a barátokkal, naralás a családdal,

elvagy otthon egyedül.Júniusban unatkozás, agyongépezés, amíg a barátok

nayaralnak külföldön.Augusztusban meg zsongás a suli miatt, könyv, és tanszer

vásárlás.

Csütörtökön, (ha még nem említettem volna) Mamy, és Mr.Horgász délelőtt, elvitték a

lakókocsit, és elmentek pecázni.Majd hétfőn jönnek csak.Vígasztaltam volna azzal

magam, hogy legalább Polip és Amka itt maradnak, de ők is lementek Balatonra

vakációzni, amit már nyár eleje óta mondogattak.Ők szombaton jöttek meg, addig

pedig ketten voltunk otthon Juannal.Vicces volt...nagyon sokat nevettem. :)

Szombat délután lekíértem Juant a nagynénénkhez, aki történetesen fodrász.Nagyon

tuti hajat csinált neki.Ha fiú lennék nekem is biztos ilyen hajam lenne.Megbeszéltem

Judit néni-vel, hogy levágja a hajam.Azt is lefixáltuk, hogy vagy harmincadikán,

harmincegyedikén, vagy elsején megyek, akkor szög egyenesre kihúzza a hajam,

mert sajnos....nem az.Én azt szeretném ha elsején, vasárnap vágná le, és vasalná ki,

ugyanis akkor másnapra, évnyitóra, már csak át kell vasalnom, és kész.(Kicsit

bonyolult még nekem is.)

Már csak egész nap fent kell lennem a neten hogy megvárjam hogy feljöjjön

chatre. Addig is írok neki, hogy valamilyen fazonra szeretném levágatni.:)

Itt egy kép egy hajról, amit meg akartam csinálni, de én ha nekifogok valaminek, mindig

másodszorra, vagy századszorra sikerül.Majd holnap megint megpróbálom. ;)

A mai szám: Lay all your love on me - Mamma Mia soundtrack from ABBA + lyrics - YouTube Ez egy olyan filmből van, amit imádok.Ahogy ezt a számot is, ma egész nap ez a szám járt a fejembe. :D

 

      Sziasztok

 

A bloghoz a masni haj..jpg