Az első hét....:)

Sziasztok!

Lement az első hét!Remélem nektek is olyan jól ment, mint nekem.Mert én ezen a héten mindent értettem, minden tetszett, minden szuper volt!Még az új tantárgyak is.A földrajzon úgy ültem, mint egy gyerek a első iskolanapon.A biológia olyan természetesnek tűnt, mivel a drága Ofőnk tartotta, aki a természetet is tanította.A fizika eddig nagyon jónak, viccesnek, és nehéznek bizonyult.Ugyanis a fizikához tudni kell a matekot, ami nem megy tökéletesen, hogy úgy fogalmazzak.:)A kémiát, egy kedves, bár kissé különös tanár küszködi a fejünkbe.Sok sikert nekik! :)
Valamelyik nap, elkezdtem egy könyvet olvasni:A címe Csalóka álmok, és arról szól, hogy: "Joanna egy nap segélykiáltást hall, de hiába keresi, nem bukkan rá, helyette talál három lovat, akiket egy idős ember a szomszédban lakó, omladozó fészerben tart bezárva, de az öregembernek csalóka álmai támadnak."Eddig nagyon jó, ma csak 14 oldalt olvastam, de suliban nem nagyon lehet, mert nagyon zajos!De jó volt az a 14 oldal.Azt hiszem ha ezt befejeztem, megint olvasok. :)
Jaj, el is felejtettem említeni, kaptam Mamy-tól egy új telefontokot, ami naagyon csini.És kaptam az órámra egy szíjjat, mivel a régi elszakadt.És most olyan jó, már megőrültem, hogy nincs rajtamm
Mai idézet:Amikor boldog vagy, évezed a zenét, de amikor szomorú vagy, átérzed a dal szövegét!
Mai zene:▶ Ashley Tisdale - Be Good To Me [HSM Tour Venue] - YouTube
Mai kép!

Sziasztok!

Kék rózsa.jpg