Sziasztok!

Mostanság nem volt túl sok időm, de most itt vagyok! :)
A szokásos hagyományhoz híven, kezdjük a hétfővel.Jó, egyszerű napnak indult.Az órák is viszonylag jók voltak.De délután, amikor az első atlétikámon vettem részt ebben a tanévben, nem figyeltem egy pillanatra, és a labda durván nekiment a bal kezem, középső ujjának.Először nagyon nagyon fájt, de pótolta, hogy aki okozta, Szoni,  annyiszor kért bocsánatot, hogy még a mai napig is azt hallom tőlen:"Bocsi, az én hibám volt!".Én már nem tudom hogy hányszor mondjam neki, hogy nem csak az ő hibája, sőt az én hibám.
Másnap, kedden, elmentem az orvosomhoz, és ő azt mondta, hogy, hogy menjek el Budaörsre, a sebészetre.Mázli, hogy Mamy ezt előre látta, ezért felhívta telefonon a Nagymamánkat, hogy kísérjen el a sebészetre, és vissza, mert egy hét múlva vissza kell mennem, hogy megnézzék.Mivel a Nagymamámmal reggel fogunk menni, valószínű megint le fogok maradni az összes óráról.
A szerdám, csütörtököm, péntekem gondolhatjátok milyen volt.Igazából nem volt rossz, csak a cipőfűzőmet nem tudom bekötni!Ami néha már röhejes.
Hmm..mit is mesélhetnék még..oh igen!Múlthét szombaton Szonival elmentünk jegeskávézni, és benéztünk a Tesco-ban a Cosmos-ba, és ott próbálgattunk ruhákat, aztán a Takko-ba, és ott megláttam álmaim gyűrűjét.Olyan gyönyörű, hogy fájt a szívem, de ott kellett hagynom.Szívesen raknék be egy képet róla, de még hasonlót sem találtam róla.Egy arany színű inda tekeredik körbe, rajta pedig nagyon sok arany színű levél csillog.Csodaszép!
Bárcsak megvehettem volna...mindegy! Sajnálom, de több dolog nem jut az eszembe.Unalmas életet élek.
Mint mindig, egy szám, amit imádok, mert ha figyeltek, és nézitek a szöveget, benne találjátok, hogy "milky way", amit amúgy imádok!Meg, nekem maga a szám is tetszik.Ez minden hangulatra jó!Akárcsak a milky way.:)
A szám:Icona Pop-I Love It(I Don't Care) Lyrics HD/HQ - YouTubeEgy kép, és...

..Sziasztok! 

milkyway.JPG