Nyáron megesik az unalom...

Sziasztok!

 Hát, ja... Nyár, azaz sok a szabadidő, nincs suli... egyszóval királyság! De van hátulütője is: ha például olyan vagy, mint én, és a táborok nem igen kedvedre valók, akkor az egésznek van egy uncsi oldala is... Én inkább otthon ülős típus vagyok - na és a barátaimat lekötötték a családi vagy táboros utazásaik, a júniust olvasással, rajzolási tehetségem nagyon ajánlatos fejlesztésével és történetek írásával, ilyesmikkel töltöttem. Ezt lehet csinálni: hobbit lehet csinálni, persze... De egy hét után egyszerűen agyvérzést kapsz ettől a rohadt lemeztől, amit reggeltől estig bejátszol: felkelsz, felöltözöl, rendet vágsz, reggelizel, megcsinálod, amire anyukád megkért kis cetliben a konyhaasztalon, leülsz olvasni, aztán megnézel egy filmet, rajzolsz, családoddal beszélgetsz, és ennyi! Lefekszel, majd amikor felébredsz, az egész mókuskerék előröl! Ha iskola van, azért kívánunk szünetet, mert akkor nem kell semmit olyan nagyon sietve megtanulni, de, esküszöm, én tanulni fogok nyáron! Nézzetek hülyének, de én esküszöm fogok! Egy egész napra lefoglal, olyat tanulok, ami érdekel, gyakorolgatok... esküszöm, ezt fogom csinálni! Lehet, hogy az beszél belőlem, hogy hajnali két óra, de mit számít?! 
  Hallottatok már a KamaszPanasz-ról? Ott tök tuti tippeket találsz a jó isten adta világon mindenről! Érdemes regisztrálni, tényleg hasznos dolgokról ír. Továbbá van egy bejegyzésük a nyári unalomról is. Nagyon ötletes, tényleg meg kéne nézni!
  Én megkérdeztem a barátnőmet, hogy ő mit csinál egész nap. A válasza a következő volt: "Ja, hát.. Vidiket nézek, minecraft-ozok, tévézek, anyciékkal medizek..." Aninak szokása rövidíteni... de mindig.. mindent.. :D Na, vegyük csak sorra, én is szoktam videókat nézni. Én nem vagyok kocka (hiába mondja, ő vérbeli kocka), én nem minecrfat-ozok - Isten ments! Tévézni én is szoktam - ki nem?! Medence... azom nincs, ez az átka a panelnak... de van egy cseszett nagy rét előttünk, négy háztömbön belül minimum tizenhárom játszótér, szóval a gyerek énemet elővehetem... de jó nekem... Biztos vagyok benne, hogy most irigyeltek, marha jogosan. Na jó, azért én sem panaszkodhatom ( pedig kamasz vagyok ;) :D ), a hétfőt már a barátnőmnél töltöttem ( a barátnőmnél és az ő imádni való családjánál), és ott maradtam ma (péntek) délutánig.Két napot tudtunk fürödni, harmadnap a nagy viharban elment az áram és nem volt csütörtök délutánig. Megjegyzem, nagyon izgis volt a szó szerinti szart-sem-látsz sötétben aludni, főleg, hogy barátnőmnek van egy teknőse, aki mindig zörög a kis kavicsaival és finoman szólva össze szoktam magam szarni tőle, folyton azt hiszem, hogy valaki kinyitja az ajtót, vagy lépked, a vaksötétbe meg a büdös francot nem látsz... Nagyon vicces volt. Főleg Aninak, aki nem tud elaludni hajnali háromig.. XD Csórikám... Na de túléltük :)
  Fessetek, díszítsétek a szobátok, rajzoljatok, én sok kreativitást és horrorfilmet ajánlok :P 

Sziasztok! :D :P