Istenem...!

Sziasztok!

Ha eltűnődtetek a címen, ez csak az, hogy mostanában annyit kellett tanulnom, meg mosnom, meg a szobámat takarítanom, meg tételeket kidolgoznom, mert ugyebár hetedikes vagyok.Nagyon sok tétel van:Szent István (kész), II.András (folyamatban), IV.Béla (innentől egyik sincs még folyamatban sincsenek), francia forradalom, Napóleon, Mária Terézia.Elég sok tétel, de tudom, ennél kell majd többet is tanulni.A Mamy csak ezt tudja mondogatni, hogy tanulni kell, tanulni, tanulni, tanulni...Mást sem hallok tőle.Mindegy, mert végül is igaza van.
Apropó iskola.Most nem tudok tesizni, és habár tudom, sokan nem szerettek tesizni, nekem már kicsit hiányzik.Persze nem az akadálypálya, hanem a kidobós, a röplabda, a kézilabda, a kosárlabda..mennyi mindenhez kell labda!Nem is gondolná az ember! :)A futáshoz mondjuk nem kell.Ó, apropó futás, én 4 barátnőmmel megyek az aszfaltnak, négyen fogunk bekúszni a célba, még akkor is, ha csak egyikünk, él és annak az egynek kell átvonszolnia hideg, halott testünket a betonon(képletesen).És én már tudom is ki lesz az.Dilike vagy én.Valószínűbb hogy Dilike.Ha ezt olvassátok Zimándy-sok, akkor jó erőt kívánok vasárnapra, a nagy napra, had nyerjük sokadszorra zsinórban meg, a Bálint Mártont a kerek domb futáson!Én minden évben indultam, most is fogok, és jövőőre is, hacsak addig nem leszek asztmás! Bár azt erősen kétlem.Úgyhogy aki megy vasárnap kiköhögni a tüdejét, én is ott leszek, hogy a Zimándy-ért versenyezzünk!
Ó, majd elmulasztottam mesélni, hogy kiolvastam könyvet.És nagyon jó volt.Most egy új könyvön töröm magam át, ugyanattól az írótól.Imádom ahogy ír!
Képzeljétek, ma láttam egy szivárványt.Nagyon szép volt!Most látok először ilyen közelről szivárványt.Pirosból narancssárgába ment, narancssárgából sárgába, sárgából zöldbe, zöldből kékbe, és kékből lilába, s abból rózsaszínbe.Szerintem nagyszerű, hogy egy ilyen vékony csíkba, ennyi szín pompázik!
Búcsúzásképpen:
Zene:▶ Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony - YouTube & ▶ Kesha - Blow Lyrics on Screen HD | Ke$ha - YouTube
Egy kép! ;) Remélem tetszik!

Sziasztok!

1863898_zongora-fehér-kulcsok-színek-szivárvány-zene.jpg