Try..try..try!

Sziasztok!

El sem tudjátok képzelni, milyen bonyolulttá váltak a mindennapjaim.Kezdjük a hétfővel.Doga földrajzból és irodalomból, de az volt a nap fénypontja, ugyanis nem volt egy túl jó nap.A kedd annál rosszabb!A szerda is rossz volt, de a legrosszabb a csütörtök volt. Amkával reggel az ő fülhallgatójával a fülünkben ülünk a buszon.Egy-egy vég volt mind a kettőnknél. Egyszer csak leáll a zene.Mamy volt az, aki hívta Amkát.Amka felvette, anélkül, hogy kivette volna a telefonból a fülhallgatót, így mind a ketten hallottunk, amit Mamy és ő beszélt.Tudjátok milyen amikor fáj a torkotok a sírástól?Engem ez fogott el, amikor meghallottam, miről beszélnek. Amka azt mondta,miután letette a telefont;"te nem tudsz semmit, és ne mondd el senkinek, jó?", mivel Mamy nem tudta, hogy én is hallom, és mivel ez elég nagy dolog.Nem szóltam az iskolában senkinek, de ez a gondolat járt a fejemben.Amikor hazaértem, megcsináltam a házit, és megnézetem a sorozatom.Utána nekiálltam leszedni a tapétát!(Nem rongálok, vagy ilyesmi, csak átfestjük ugyebár a falat, de előtte le kell szedni a tapétát, és Mamy ezt  rám bízta.Tudja hogy szeretem az ilyeneket!)
Amíg meg nem hallottam azt a szokásos kopogást Mamyék ajtaján, mivel a Lucky csóválja a farkát, és az mindig nekiütődik az ajtónak .Annyira örül amikor valaki hazajön.Ezúttal Mamyék voltak.Miután Mamy levette a kabátját, egy puszit nyomott az arcomra, és köszönt.Én meg ugyanezt tettem.Nagyon örült hogy lebontottam a fél falról a tapétát.Habár ezt ,ég soha nem írtam le, és nem is fogom valószínűleg.:)
Majd amikor kipakoltak a zacskókból, amiket a munkahelyükről hoztak, a konyhába vonultak és  a dologról beszéltek.Pár perccel később Amka is csatlakozott.Később én.Közben egy-két könnycsepp végig futot az arcomon, de szerintem nekem is nehéz.
Másnap este felhív Szoni sírva.És, hát,mindenkinek megvan a maga baja!
 
Hétfő!Megint hétfő.Nem szeretm a hétfőt.Túl sok mindent jelent;sulit, túl sok rohanást, sulit, házi feladatot..ha ti is suliba jártok, nyilván ti is így gondoljátok.Még nem merek atlétikára menni.Nehogy megint megtörténjen ami a múltkor.Kedd!Én úgy hívom, a "kiskönyves" nap.Azért, mert azokon a napokon csak kis alakú könyvet kell vinni,A szerda álltalában a "hjaj, végre szerda van" nap.Pedig az annyira nem egy jó nap.A csütörtökben a rajz a jó.És el is érkeztünk a mához, a péntekhez!Ez a legjobb nap.Az utolsó nap!Véégre!Szombaton Szonival kell készülnünk a kémiára, mert vállaltunk egy előadást.Visszagondolva, nem kellett volna.Kiolvastam a Tappancs kalandjait.Még kedden.Ma elkezdtem a Tappancs veszélyben-t, és már 3 fejezettel előrébb vagyok.Nagyon jók ezek a könyvek.
Most, ahogy nyilván észerevettétek, két hetet fogylaltam egybe.De megérthetitek, mostanában sok a dolgom!Nagyon sok!Hazajövök, besötétedik, amíg én tanulok, házit írok, bepakolok másnapra (hogy több idő maradjon a hajamra :) ).Kezdődik a 21 órás sorozatom, és nekem ez jelenti a "takarodót".Ha ez megy, tudom, hogy ideje lefeküdni, és aludni!Szerencsére most Amkának nem kell az egyik gatyája, és nekem adta.Mivel ellenem " fellázadtak" a nadrágok, és mind úgy döntött, most elszakad!Én meg megfogtam a legkevésbé elszakattabbat, és megvarrtam.Nem varrok túl gyorsan ellentétben azzal, hogy mennyi pólót, masnit, nadrágot varrtam már.
Mára összegyűjtöttem nektek néhány számot, hogy kibírjátok a következő bejegyzésemig!
Számok:Enrique Iglesias - I Like It - YouTube , Evanescence - Bring Me To Life - YouTube , ▶ Skillet - Rebirthing (Official Music Video HD) Lyrics, Subtitulado - YouTube , "Takin' Back My Love" - Enrique Iglesias feat. Ciara - YouTube▶ Skillet - Rebirthing (Official Music Video HD) Lyrics, Subtitulado - YouTube !
Remélem tetszenek!

Sziasztok!

I love musicc!.jpg