I <3 Ombre haj!

Sziasztok!

A szülinapom (március 21) péntekre esik, én mégis sokkal jobban várom a jövő hét utáni hét csütörtököt.Annyit nyaggattam a Mamyt, hogy kénytelen azt adni a szülinapomra, hogy a hajamat ombe-sra festessem. Mamy a fodrász barátnőjétől előtte való napon kért időpontot.Csütörtökönként úszás van, ami után a hajam olyan mint egy klórozott pudli kutya.Délután mindig megmosom, és órákon át vasalom, hogy nézzen ki valahogy.De persze, reggelre rosszabbul néz ki, mint mielőtt megmostam volna.Ilyenkor csak egy egyszerű kontyba fogom, és egymillió csattal lelapítom a kusza, makacs tincseket.De jövőhét utáni héten nem kell nekem megmosnom és kivasalnom, mert a Fodrász megcsinálja nekem.És ombe-sra!!Fogalmatok sincs róla, mióta vágyom ilyen hajra!Minden tincsem vége fekete színezővel (hogy nem roncsoljam a hajam) lesz befestve.Máris nézem az olyan otthoni hajak elkészítését, ami ombe-s hajjal jól mutat.(Bár, azzal mi nem mutat jól?)Már gyakorolgatom is őket, de sikertelenül...egyenlőre! :) Ha sokat gyakorlom, néhányszor csak sikerülni fog!És remélem sulinapon, úgy tudjak suliba menni.Aztán majd mire beérek, jól szétjön az egész, ahogy szokott. :)
tumblr_maxc6w4z0r1r5jrrv_large.jpgAhogy az itteni képen is látjátok, nekem is majd ilyen lesz, csak nekem sötétbarna haj alapnak, és fekete a képen látható rózsaszín helyére.Kíváncsi vagyok, hogy fog állni. Mamy azt mondta, a Fodrász szerint alig fog látszódni a hajamban a fekete, de nem izgat!Nekem elég ha én tudom! :) És színező, vagyis nem roncsolja.
Nagyon felkeltette a figyelmemet néhány egyszerű hajkompozíció készítése, amit szeretnék veletek megosztani. Először is a halszálkás fonás, amit még most sem hogy kell csinálni, pedig már vagy száz videót, képet láttam:  https://www.youtube.com/watch?v=TlVfXwrzda4
Még kiteszek néhány linket olyan hajakról, amik igen mutatósak, és egyszerűek.Nektek remélem jobban fognak menni, mint nekem!
http://www.femcafe.hu/cikkek/fashion-beauty/szexi-es-sikkes-hajfonatok-minden-alkalomra
http://instantlife.blog.hu/2013/01/28/_vizeses_hajfonas
Remélem legközelebb már a saját hajamról tehetek fel képeket!
Már nagyon várom! :)

Sziasztok!


picture-33_large.png

ombre3.jpg