Emlékek...

Sziasztok!

Kedden, amint tudjátok, április elseje, vagyis bolondok napja volt.(Jó sok barátnőm napja! :D )Az osztály azt a csínyt eszelte ki, hogy cseréljünk termet a mellettünk lévő osztállyal.Mindenki elhelyezkedett abban a zsúfolt teremben, és vártuk, hogy bejöjjön egy tanár.Mindenkire számítottunk, kivéve Töri nénire.Az első óránk történelem, de mi nem a saját osztályunk órarendjét terveztük, hanem azokét, akiknek elfoglaltuk a termét.Szerencsére Töri néni laza tanár, ezért megtartotta nekünk a nyelvtan órát, ami érdekesre sikerült.Majd sikeresen ránk talált Zsémbes néni.Eredetileg német órát tartott volna (főleg, hogy mi angolosok vagyunk :) ), de ma ő is beszállt a mi gyerekes játékunkba, és halandzsa nyelven írtunk egy receptet.A következő óránk biológia lett volna, a falra kitűzött órarend szerint, de Bajusz bá lecibált minket rajzórára.Végigszenvedtük Bajusz bá unalmas magyarázását majdnem mindenről, a rajzot kivéve.Az angol óra volt a legjobb;Angoltanár beviharzik a terembe, és közli, hogy menjünk át a saját termünkbe.Mi azzal mentegetőztünk, hogy ma ez a terem a miénk, ezt Ofő-vel is megbeszéltük.Angoltanár csak helyeselt, kiment, és az eredeti osztályunkba helyet foglalt.A csoportból ketten feladták, és átmentek, mi viszont nem tágítottunk.Az egész angolórát végigbeszélgettük (én rajzoltam, és félfüllel hallgattam a lányok cseverészését), tanár nélkül.
Fizikán megadtuk magunkat, és lementünk.Majd énekóra következett, amit végigleveleztük Szonyval, és végigrajzolgattam, mert a tanár Benjával volt elfoglalva.
Az ezt követő délután homályba vész. :)
Csütörtökön a második óra technika.Most kókuszgolyót csináltunk.Én vittem a darált kekszet, amiből maradt egy kicsi, és Vikivel megegyeztünk, hazafelé elkísérem őket, és elmajszoljuk.Ha valaki szájába valahogy került már homok, még az sem tudja elképzelni, milyen kellemetlen darált kekszet enni!Néhányszor majdnem meg is fulladtam, egyszer majdnem elgázoltak, de még élek!Miután mindenki hazaért, már csak nekem kellett lemennem nagymamához.Azon az útvonalon sétáltam végig, ahol Apca hozott mindig el az oviból.Amit 10 éve óriásni levélfalnak véltem, az most egy nagyobbacska bokor.A járda épp úgy forrósodott a naptól a talpam alatt, mint régen.Újra kislánynak éreztem magam, aki az Apcája kezét szorongatva ugrál az úton, és minden második virág mellett megáll, hogy letépje, és a kis markába egy csokrot képezzen, amit amikor hazaér, odaadjon a Mamyának.De most nem volt itt Apca, a virág elhervadt volna, mire átbuszozok haza, és nem voltam már kislány.Néhány év múlva a középiskolából fogok ugyanezen gondolkodni, és akkor még régebbinek tűnik majd az egész.
Amkával az új menetrendek, és útvonalak miatt 88-assal mentünk haza.Eszembe jutott, milyen volt Budaörsön lakni.A szép utcák, a friss levegő, a jó környék...a sarkon a könyvtár, amin egy bagoly aranyos képe volt, a hosszú séták, körbe a járdán...De nem költöznék oda vissza semmi pénzért sem!Gazdagrét békés, barátságos, és gyönyörű!Akárcsak Szigetszentmiklós, kivéve, hogy az több órányi útra volt az iskolától.Most csupán kb. 3/4 óra az út, de én inkább buszozok.És itt a lakás is szép, imádom!
Ha eddig nem említettem, hagy újságoljam el, befejeztem a Történet (még mindig nincs cím...ahj, de bosszant!) 2. kötetét.Olyan jó, hogy most már vége egy időre; elkezdhetek gondolkodni a harmadikon! :)Már van néhány ötletem, de még nem teljes a kép.Persze Ani máris nyúz vele, hogy mi lesz a 3.-ban, mikor lesz, hogyan lesz, és már azt sem tudom, mit feleljek.Így is ezerrel dolgozom ki neki olvashatóra az első elejét, mert...hát..elég tré.Akkor még csak - ha mondhatom így -, amatőr, kezdő voltam.Nem mintha most sokkal de sokkal több lennék, de kicsit terebélyesebb a szókincsem, és kicsit jobban fogalmazok, mint 6 hónapja.Te jó ég!Fél éve kezdtem el írni az elsőt, és két és fél hónapja fejeztem be.Egy héttel később elkezdtem a másodikat, és egy hete  fejeztem be. :) De rég is volt.
A suliban minden nap, minden szünetben megállás nélkül hallom Vikustól és Dilikétől, hogy milyen jó a Csontváros (egy könyvsorozat első része).Mást sem hallok, minthogy Jace és Claire milyen cukik, és hogy Jace olyan helyes és aranyos (leszögezném, hogy nem értem őket semmilyen téren ebben a témában!) stb..Pénteken informatika órán játszottunk, és Dilike ráakadt a Csontváros teljes filmre.Azt mondta, majd otthon megnézi.Amikor este ez eszembe jutott, gondoltam, én is megnézem.Hát, nem volt rossz!Én a lányok áradozása után ennél egy fokkal talán jobbra számítottam, de nem volt rossz!Egy valami viszont nagyon megtetszett benne.Az a jel, amit a Claire szokott rajzolgatni.Az nagyon tetszett!Már alig vároma hétfőt, hogy elmesélhessem, láttam a Csontvárost! :D Nem fognak vele békén hagyni...de, ők már csak ilyenek! <3 :)

Sziasztok!

Barátok..!.jpg

Jace & Clarie.jpg