I Love reading!! <3

Sziasztok!

Kezdhetném a szokásos, sablonos szövegemet, hogy a hetem így meg úgy telt, de most ehhez semmi kedvem.A könyvek viszont számomra mindig kedves téma.Most kiolvastam - ugyebár - a Megszólít a holdat.Erősen gondolkozom hogy mégegyszer elolvassam; imádtam.Néha napján még elő is jönnek belőle kis részletek, melyeken annyit nevettem, és mégegyszer átrágnám rajta magam, csakhogy ugyanúgy mulassak.Imádom, ahogy Patricia Briggs ír!Nagyszerű ahogy a helyszíneket színesen elmeséli, ahogy bemutatja a szereplőket a legtitkosabb gondolatukig, hogy minden egyes betűben, szóban érződik, mit akar kifejezni.Ugyanilyen választékosan ír Nalini Singh.Igaz, az ő könyve tiltott a számomra - egyenlőre -, de olyan 30 oldalnyira - persze engedéllyel - én is belekukkantottam.Hajh, akármennyire is utáltam olvasni kiskoromban, most rajongok a könyvekért.Na meg...ha minden úgy alakul, akkor az én nevemen is lesznek ilyen jó regények...remélem.Az lenne a mennyország!Az az álom, ahonnan soha nem akarok felébredni!Az a regény, amelynek sose legyen vége! :D
Ha a nyáron gyűjtögetek, akkor talán lesz pénzem a Megszólít a hold 2. kötetére is.Mert kb. 6 része van... XD És én mindegyiket el szeretném olvasni.A következő a Vér kötelez.Igen érdekes cím...próbáltam kitalálni, hogy mieről szólhat, és végül elég csavaros történetre jutottam, amit még talán én sem tudnék követni...de az első részét se tudtam volna soha kitalálni... XD Majd megtudom.És ti is valószínűleg, mert úgysem bírom ki, és leírom.
Most éppen erre keresek rá, hogyan tudnám letölteni...:) Pénzspórolás.. :D Aztán ha egyszer Vastag leszek ;) majd utólag megveszem!
A tartalom:Mercynek mindenfelé vannak barátai, még a legsötétebb helyeken is. És most az egyiküknek tartozik egy szívességgel. Beleegyezik, hogy testőrként a jóbarátjával, Stefannal tartson, amikor a vámpírnak egy üzenetet kell átadnia egy fajtatársának. De ez az új vérszívó távolról sem mindennapi, ahogy a benne élő démon sem az. A démonlovas vámpír olyan mészárlást rendez a városban, amilyet Tri-City települései még nem láttak, és ez a titkos vámpírközösséget is leleplezéssel fenyegeti, így a helyi vámpírkirálynő Mercyhez fordul segítségért. Egy prérifarkas nem lehet ellenfél egy démon számára, de Mercynek több titkos fegyver is lapul a tarsolyában.
Aaaaz igeen!Na, ezt ma már biztos letöltöm valahonnan... :) Csakhogy meg kell zaboláznom magam; ma tanulnom kell a holnapi biosz vizsgámra....Ahhj...biosz vizsga!Drukkoljatok! ;)

 34548021_1_644x461_patricia-briggs-mercy-thomson-sorozat-pecs.jpg

Ma a neten bóklásztam, amikor ráakadtam valamire...madartoll-keszlet-madartollbol-keszult-iro-es-rajt.jpg
Hát nem gyönyörű?!És milyen gyönyörűen foghat?!Ismétlem, ha Vastag leszek, szerzek egy ilyet is...bordó madártoll formájú toll...az oldalon, ahol ezt találtam, akad még egyéb érdekes dolog, amelyek csábítóan kínálkoznak nekem, én meg úgysem fogok ellenállni, ha gazdag leszek...az biztos, hogy én olyan tékozló leszek, amilyen II.András volt!De nem bánom...én nem másoknak adományozok, hanem magamnak! ;) :)Neem.Ha gazdag leszek - nem vagyok hívő, de azért adja isten - természetesen adakozni fogok.Meg örökbefogadni is, nem érdekel, hány gyerekem van.De az nem most van, vagyis félretolom az agyamba, és 15 év múlva előveszem.29 évesen jobban fogom látni a dolgokat - remélhetőleg.

 toltotoll.jpg

"A magad útját járjad, hogy elérhesd céljaid, hogy az lehess, aki szeretnél, hogy elmondhasd és érezd:a siker ez, és nem több, és nem is kevesebb." Ez áll Juan egyik ballagási szalagján, amiről lenyúltam a szöveget.Ideírtam volna, de szerző nincs alatta.Kár, de mindegy is, ki volt, az a lényeg, hogy szép ez az idézet, és ajánlanám mindenki szíves figyelmébe, ahogy ezt a fantasztikus Hooligans számot is  :https://www.youtube.com/watch?v=DyWGOQzOGcM  

Sziasztok!