A mai gondolatocskáim!

Egy idézet mára:„Ha elhangzott a zene, zeng az emlékezete.” <3 ;)

Sziasztok!

Először is:Láttátok azt a nagy esőt mindenütt?Én nem csak láttam, sétáltam is benne több mint fél óráig!Sajnálom aki többet avagy sorstársaimat!Amint beértem a suliba máris elállt az eső!Amikor meg tesi óra lett kisütött a nap, és hála istennek (némi iróniával) futottunk, bár csak egy kört, de pénteken kettőt! :/ Na mindegy! ;)

A lányokkal a suliban, elkezdtük szervezgetni az osztálykirándulást!Szupi lesz, terveztünk egy csomó bulis játékot, elcsenünk majd dugi gumi macit!!!Imádom a gumicukrot, de ki nem?Persze nem szerveztük meg percről percre, mert az nagyon gáz, akkor már el van rontva.Az ilyet nem szabad túlszervezni  .=D
Ja, és ha már a szervezgetéseknél tartunk, nagyon várom már a mozit, és plázát szombaton!Persze azt sem szervezem meg nagyon.Igazából csak a mozit, és hogy hol és mikor találkozunk, és hogy mikor megyünk haza.Semmi egyéb. :D
Egy idézet mára:„Ha elhangzott a zene, zeng az emlékezete.” <3 ;)

Bocsi, de mára csak ennyit tudtam összegyűjteni.

Sziasztok!