A hétvégém.....

Sziasztok Blogolvasóim!

Emlékeztek hogy vártam a hétvégét?Hát nem volt olyan jó mint elképzeltem!Nem volt pihentető, álomszép, és nyugis! Inkább fárasztó, bár mégsem szerettem volna ha véget ér! 

Szombaton ugyebár a barátommal mentem el a WestEnd-be, és megnéztünk egy filmet, nézelődtünk a boltokban, járkáltunk az egész plázába!Nagyon jó volt!Utána elmentünk fagyizni (az előbb is ettem egyet!), majd bowling-ozni!És hát nem ment rosszul, sőt annyira jól ment hogy 20 ponttal levertem a Szonit!A kis szülinapost!Szegénykém!
Utána nézelődtünk a Sugárban!Láttam olyat, amit már két éve megszállottan szeretnék!Annyira nem is drága!Legközelebb megpróbálom összeszerezni a pénzt, és elmegyek oda Szonival megvenni, és még egy mozira, mert szuper jó volt!!Megmondtam neki, hogy jó lenne, ha minden második hónapban lenne szülinapja, és mindig vigyen el!!Azt mondta jó, az jó lenne!

A Vasárnap már sokkal kósza-kuszább volt!A délelőttöt már ellustultam, mert, izomlázam volt!Délután Amka elvonszolt hogy kísérjem le a nénikénkhez, aki történetesen isteni fodrász!Nagyon jó hajat formált nővérem friss, kissé kócos, göndör hajának!Jól áll neki!

Amikor már jöttünk el tőlük gyorsan pattantam a buszra!Nagyon éhes voltam!Délután 5 óra volt, és én nem ettem semmit!
Miután megvacsoráztam, ittam egy pohár tejet, és már semmihez nem volt kedvem!Rávettem magam hogy legalább öltözzek át, majd elaludtam!De ez az öröm nem tartott sokáig!Hajnali háromkor felkeltem.Fogalmam sincs miért, de nem bírtam visszaaludni!Borzalmas volt, semmivel nem tudtam elaludni!A hétfő mindig rossz, de most a hajnal is, és a délután is rossz volt!!Utálom ezt a napot!Mindegy, ez a része jó volt!A következő nap a kedd!Nekem az sem könnyű, és nem is kedvelem, de egyszer mindenen túl kell esni!Nem de?

Sok sikert!
Sziasztok!