; )

Sziasztok!

Hát, már egy több mint egy hét telt el az utolsó bejegyzésem óta, de ugyanígy várom a hétvégét!Bár nem rég múlt, de én már visszasírom!Nem szeretem a hétköznapokat, főleg ha suliba kell menni!De kitartás, egy egész hónap sincs hátra a nyárig!!Én nagyon szeretem!Medencézés és séta a barátokkal, Balaton vagy Velencei-tó a családdal, bármit csinálhatok otthon, mert mindenki dolgozik.(Még Amka is!)Óh, de várom már...de térjünk vissza a földre, és tanuljunk, mert holnap suli.A sok házi, a sok doga....nem szeressük!!Én legalábbis nem szeretem!Főleg a sok felmérőt:kompetencia, ingafutás, egyéb felmérések...!
Mostanság nem történt velem semmi, de egyik délután kóvályogtam az interneten és megtaláltam ezt a képet!Nekem nagyon tetszik!
A mai idézet(semmi köze a képhez): 'Mit jelent a szó, hogy vége és mit hogy kezdet;  valaki nyert, valaki vesztett.'!

Sziasztok!