Sziasztok Blogolvasók!

Tudjátok minden év (tanév) végén kb. ilyenkor elkezdek tanulni, de mindig csak ilyenkor, persze most sem hanyagolom a blogot! Nem mintha soha nem tanulnék, csak most többet! Minden nap legalább egy vagy két tantárgyat átnézek! Nem tudom miért, de ilyenkor jövök rá, hogy kéne egy kicsit belehúzni! Most is próbálom gyorsan megfogalmazni a mondanivalóm! 
A hétvége jó volt! A szombat azaz a hétvégei nap volt amit annyit emlegettem! Kipihentem  magam, de ma, hétfőn visszasírtam az egészet! Főleg hogy a Mami és Társa nem voltak itthon, mert elmentek sátorozni csütörtökön, és habár arról volt szó  hogy nem jönnek haza vasárnapig, szombaton  érkeztek! Mondanom sem kell nem örültem,   de:c'est la vie! A vasárnap is nyugis volt csak, hamar elment!Ahogy ez a nap is hála istennek mert nem volt valami jó!Csak a rajz óra! Szeretek rajzolni!Ezért szerintem tetszeni fog a rózsa, mert gyönyörű! ;)

Sziasztok!

rozsa virag rajz.jpg