Sziasztok Blogolvasók!

Huh!Hol is kezdjem...kezdem a kirándulással!Hétfőn korán reggel 8 órakor indult a vonat egyenesen Székesfehérvár felé.Amikor megérkeztünk egy kis vonattal eldöcögtünk a szállóhoz.Ott letettük a bőröndünket egy kis szobába amíg előkészítették a szobáinkat.Míg várakoztunk elmegyünk fagyizni.A fagyizóból azonnal indultunk várost nézni, de egy különleges módon. Kártyacsomagot adtak a kezünkbe, melyben 16 kártya volt, rajta egy egy vers, amiből tájékozódnunk kellett a városban.Nagyon nehéz volt.3 csapatra osztódott az osztály.Mindenkinek adtunk egy szerepet.Én voltam a főnök (közös szavazatra), Vikó olvasta a verseket, Szoni és Szabszi voltak a "kis okosok", A többiek meg a "megfigyelők". :)

Amikor befejeztük a kártyákat alig 4-en maradtunk a 7-ből. Nem nagyon sikerült mindet befejezni, de 2 óra séta a napon...örültem hogy talpon vagyok.:D Nagyon meleg volt, legalább 30 fok...
Amikor megtaláltam az Ofőnket és megmondtam neki hogy ez rossz ötlet volt, kidőltem.Utána visszamentünk a szállásra, és elfoglaltuk a szobákat.Nagyon szépek voltak, jól meg voltak csinálva, ugyanis ahogy beléptem a konyha a balomon, a fürdő szoba jobb oldalamon.Átléptem a küszöbön ami egyenesen előttem volt kb. 3 lépésre.Ott volt egy ágy velem szembe, kicsit jobbra egy 2 személyes ágyra kihúzható kanapé.ha még jobbra fordítottam a fejem megláttam az íróasztalt, és egy szekrényt, amit Szonival "Narniának" neveztünk el.(Ne akarjátok tudni!)
Balra egy fa lépcső, és egy TV helyezkedett el.A lépcső az emeletre vezettet, ahol szekrénysor, és 2 ágy volt előkészítve.Abban a szobában Szabszi, Szoni, és voltunk (habár eredetileg nem úgy terveztük).
Miután kipakoltunk, játszottunk, nevettünk, egymáshoz rohangáltunk, elmentünk bowlingozni. Itt is ugyanazok a csapatok voltak mint a kártyacsomagoknál.Hála istennek.Azok alázzanak a porba akiket bírok.Mondjuk...negyedik lettem...a hétből...na mindegy.Jó volt, de vissza felé annyira pörögtem hogy a hátamon cipeltem Ankót. Elég könnyű volt, bár amikor a szállásra értünk nagyon elfáradtam.Lezuhanyoztam, és én már aludtam volna, de Szoni ott magyarázott még nem tudom hány órát.
Másnap azt hiszem 9 körül reggeliztünk, aztán néhány órányi játszás után elhagytuk a szállodát.Vettünk ebédre péksütit, és megettem életem eddigi legjobb fagyiját! Nagyon jó volt.
Azután elindultunk a buszhoz, és 3/4-1 órát vártunk a buszra mi annyira meg volt tömve, hogy alig tudtunk leszállni!Megérkeztünk a Velencei-tóhoz!Gyönyörű, és szél fújta hely volt.Lementünk a partra, ahol megláttam azokat az instabilnak látszó a vizen lebegő halált!Nagyon megijedtem, de az Ofő biztosított róla:" nem lesz semmi baj, nem fog felborulni, de ha valami csoda folytán mégis, nem süllyedsz el, lesz rajtad mentőmellény!"-mondta teljesen nyugodtan!?ár mindenki átöltözött, csak mi nem Szonival. Nagyon féltem!Ofő mondta hogy gyorsan öltözzünk, mert mindjárt beszállunk!Kaptuk magunkat, és gyorsan eliramodtunk öltözni!Az értékeinket és bőröndeinket egy autóba raktuk, mivel két órát leszünk ott, és ha eleredne az eső senki sincs kint a prton hogy menedékbe rakja őket.Amikor visszaértünk pont akkor lett vége az oktatásnak!Én láttam már hogy filmekben ezt csinálják, úgy hogy tudtam hogyan kell sárkány hajózni.

Kaptunk egy lapátot amivel eveztünk, és beszálltunk a hajóba.Megfogtuk az evezőket a csónakban ülve kaptuk a parancsokat, aztán jelszóra elindultunk!Nagyon jó volt, mert mindig ki akartam próbálni!Versenyekt is játszottunk, de egyszer sem nyertünk! :(  Amikor kiszálltunk azonnal visszavágytam!Nagyon tetszett!
Utána ettünk, viccelődtünk, és aztán értünk jöttek a szülők.Mindenkiért más!Engem Annus apja vitt haza!Nagyon kedves volt.
Otthon ettem egy pizzát, és utána 3 perccel K.O.!Vége...teljesen kidőltem!Még sosem ütöttek ki ennyire!
Amikor felkeltem azt sem tudtam hol vagyok! Azóta nem történt semmi, csak hogy vége a sulinak, és kezdődik a ....VACIÓ!!!! MINDENKINEK BOLDOG VAKÁCIÓÓT!!!!
Egy VAKÁCIÓS kép a VAKÁCIÓZÓ gyereknek! ;)

Sziasztok!

Nyár, vakáció!.JPG