Sziasztok!

Nos, nektek hogy telik a nyári szünet?Mert nekem nem túl jól!Igazából nagyon unalmas!Minden este próbálok sokáig fent maradni, nem tudom miért, magamnak akarok valamit bizonyítani.Nem tudom miért!Amikor késő délelőtt olyan 8 körül felkelek, 2-3 óra múlva megreggelizek, általában nézem a TV-t, rajzolok, vagy sztorit írok egy bizalmas dologhoz Anival. Majd  később leírom!Ez kb. 3-4 óráig szokott tartani, utána ha éhes vagyok, ebédelek.Majd elvégzem a "szokásos" házimunkát, ami kb. abból áll hogy felporszívózok és ki- és bepakolok a mosogatógépbe!
 Utána TV-t nézem, rajzolok...igazából most nem jut eszembe mit csinálok a hétköznapokon, mivel most volt hétvége, és ma (hétfő) meg egész nap rajzoltam, történetbe fűztem az álmom.Nagyon hosszú, bonyolult, és akkora baromság...hogy jobban örülnétek ha nem mondom el!
Ma annyit nem unatkoztam e miatt!És, remélem ma este folytatódik az álom, mert a vége furcsa, de jó volt!Illetve az egész történet nem jó, csak...jahj értitek!Kíváncsi vagyok a folytatódásra! :)

Amikor hétvégén Apcánál voltam, Apca szerzett egy filmet!Animációs, a neve Tintin!Szerintem nem ismeritek én sem ismertem.Amikor Apca megkérdezte hogy tudom e hogy ki az fogalmam sem volt róla.Aztán megnéztem a Tintint, és nagyon jó volt!Mivel én olyan vagyok, hogy addig nézek valamit amíg meg nem unom, én is megszereztem, és megnéztem.Annyira megtetszett az a film!Most is megnézném, ha Mamynak nem kéne a pendrive, amin rajta van.A gépemen is rajta van, de túl bonyolult lenne elindítani!
Amkának megmutattam egy  jelenetet belőle, de ő azt mondta, hogy hülyeség!Na mindegy nekem akkor is tetszik!Sőt, mindjárt visszakérem Mamytól, és megnézem! :)
Nih, itt egy kép egy gitárról!De jó ez a kép! 
További jó szünetet!

Sziasztok!

gitár...jpg