Az utolsó hét...

Sziasztok!

Ez az utolsó hét a nyári szünetből, élvezzétek ki, mert nem tart már soká..Ami azt illeti már nagyon várom a sulit.Az új tantárgyakról hallani sem szeretnék, de a barátokat szeretném már látni.Alig várom hogy a barátnőimmel kifecsegjem a nyarat.És nem tudom miért, de az iskolában sokkal jobb beszélni, mint személyesen.Természetesen nem az órák alatt, hanem a szünetekben.Csak az nem hiányzik, hogy korán keljek, enyhén kómás fejjel vasaljam ki a hajamat..beülni a nehéz órákra, a tanárok minden egyes szavát lejegyzetelni,...ehhez nincs túl sok kedvem..délután hazabuszozni, és megcsinálni a házit, utána még érteni is amit átvettünk az órán..!Azt hiszem mégsem várom "nagyon" a sulit.Csak..várom.
De ez a hét még előttünk, van, illetve, pont hét közepe van.A hétfőm olyan volt mint a keddem:dög unalom!Nem tudtam mit csinálni két napig.Rajzolni nem tudtam mit tudnék már, masnikat már vagy 10-et varrtam.Ó, igen, ezt még nem is mondtam!Mostanság nagyon megtetszettek a masnik.Volt néhány régi, felesleges pólóm, aminek viszont nagyon szép színei voltak, hát rákerestem az interneten, hogy lehet csinálni ilyen kis masnikat.Már nagyon sokat csináltam, és már annyira belejöttem, hogy körülbelül 3 perc alatt kész van egy masni.Már Amkának is megakadt a szeme a kis díszeken, és már hármat készítettem neki.szerinte adjam el őket, de ahhoz nincs szívem, és nincs elég anyagom sem.Pedig nem ártana egy kis zsebpénz, mivel suli után, a lányok mindig elcsalnak a boltba.
Amikor blogot írok mindig jobb lesz a napom.Bár ez a nap elég pocsékul indult, mivel hajnali 9-kor kitépte az ajtómat Lucky!Abból tudtam hogy vihar van, mivel ő fél egyedül, mindig bemegy valakihez amíg tart a zuhé.Általában hozzám jön be, és az "általában"t, "mindig"-nek értem!Nagyon nagy vihar volt.
Holnap, csütörtökön könyvosztás lesz.3 barátnőmmel megbeszéltem, hogy találkozzunk a szokott helyen, és onnan indulhatunk!Bevallom, kicsit félek egyedül menni, hogy alá kell e írnom valamit vagy sem.A hétvégére még nincs tervem, illetve, a péntekre, meg a szombatra, mert vasárnap megyek a nagynénénkhez, hogy levágja a hajam.Még mindig gondolkodom hogy milyenre vágassam, de ha nem jut eszembe semmi más, akkor maradok a lépcsőzetes tépettnél.Az nagyon tetszik!Itt egy kép, remélem tetszik! ;)
A mai szám:Ashley Tisdale - It's Alright, It's OK - YouTube

Sziasztok!

Zene-az-élet-masni-2.jpg