Az utolsó nap!

Sziasztok!

Ez a bejegyzés nem lesz olyan sok mint az előzők, mivel, nem rég írtam, de a nyár , a szabadság, szóval a suli előtt akartam még írni.Megszűnik a "délig alszom minden nap" mondatnak!Kezdődik a tanulás, a házi, korán kelés!Most biztos ti is arra gondoltok hogy "Jaj, még nee!!"!Nekem is ez volt arról az első ami eszembe jutott.De aztán átgondoltam, és vannak jó dolgok is.Mint a barátok, a szünetek, a sulibulik, a kirándulások..Szóval fel a fejjel, mert vannak jó dolgok is, még az ilyen nehéz dolgokban is.Ezt a napot még töltsétek úgy, hogy nem érdekel semmi, hallgassátok max erőn a zenéket amiket ajánlok lentebb!Jó bulizást, én nem tudok mert hajvágáson leszek!Jó szórakozást
A zenék:
Ashley Tisdale - Kiss The Girl [HD 720] - YouTube
▶ Ashley Tisdale - Suddenly (Video) - YouTube

▶ Avril Lavigne - Rock N Roll - YouTube 
Kicsit furcsa, de a szám nagyon jó!
Demi Lovato - Heart Attack (Official Video) - YouTube
Adam Lambert - If I Had You - YouTube
▶ Adam Lambert - For Your Entertainment - YouTube
Adam Lambert - Better Than I Know Myself - YouTube
Két kép mára, remélem tetszenek a zenék!

Sziasztok!16325.jpg

love_music.jpg