Én így gondolom..

Sziasztok!

Máris a közébe csapnék, ugyanis jó sok mondanivalóval készültem!Először is, le vagyok maradva, nem jut eszembe mit is írtam az előző bejegyzésben, úgyhogy kezdem, mint mindig, a hétfővel!
Szép, és jó napnak ígérkezett, amíg az egyik szünetben rám nem tört a rosszullét.Megkerestem a drága Ofőt, és szóltam neki.Ő felhívta Mamyt, hogy hőemelkedéssel hazaenged.Bevallom, kicsit örültem, mivel nagyon fájt a fejem.Egészen csütörtökig, ameddig írt ki az orvos, vagyis aznap már mentem.Még a könyvemet sem tudtam olvasni, ugyanis széthasadt a fejem, de aki ismer, az tudja, hogy én, csak akkor veszek be gyógyszert, ha orvos van mellettem, vagy ha halálos beteg vagyok.:)
Csütörtökön az informatika órán, Dilike, megkért, hogy segítsek neki blogot csinálni.Sajnos a gép nem hagyta, nem értem miért.Nem tudom vajon otthon sikerült e neki.A péntek hála istennek hamar elment.Legalábbis, a péntek délelőtt, ugyanis délután Amkával mentünk el vásárolni, és Apca névnapi ajándékát megvenni.Szombat reggel újból húztam a cipőm, mert Mamyval mentünk venni Amkának és nekem egy bőrdzsekit. Nagyon jól néz ki, amelyiken az én szemem akadt meg!Utána irány Apcához.Nagyon jó volt újra látni.Valahányszor elmegyek oda, nagyon sokat nevetek, de amikor eljövök, megszakad a szívem, hogy csak vagy jövő, vagy azutáni hétvégén láthatom.Most is nagyon hiányzik!Vett nekem egy pulcsit, mivel nincs.Nagyon tetszik.Pont ilyenre gondoltam.Jobbat nem is kívánhattam volna!Hétfőn biztosan abban fogok villogni az új bőrdzsekimmel együtt!
Tudjátok, most, ahogy a facebook-on görnyedve a monitor felé görgettem az egeret, találtam egy hosszú szöveget.Kati néni írta(Ő az egyik nagynéném).A stílusból már, rájöttem.Nagyon találóan fogalmaz.És igaza van.A kis 13-14 éves lányokról ír, hogy kislányok csinálnak magukból...nos, tudjátok.Had idézzek tőle:A két pattanásra hasonlító ciciiket kiteszik, és szerintük jól néz ki.Szerintem nem.A világban egyre több az ilyen.Festetik a hajukat, tetoválást, és piercinget rakatnak..GYEREKEK MÉG!Aki nem ismer, nem tudja milyen vagyok.Én nem vagyok szemüveges könyvmoly, aki 3 csillagos ötös mindenből.De nem vagyok az imént említett fajta sem.Én azért is kezdtem el blogot vezetni, hogy mindig az maradjak aki vagyok.És ne térítsen senki rosszabb utakra.Nekem nem nagy a szám.Én ezt bármelyik stílusú ember szemébe mondom.Aki meg nem ért egyet velem, ugyanezt tanácsolom.Bocsi, ha kicsit durva vagy csöpögős voltam, de, akinek nem inge, nem veszi magára!Áhh, itt az idézet.De ez inkább mondás.És bocs ha ismét csöpögős lennék, de maradjatok azok, akik vagytok, és egy kisgyerek, aki mondjuk nem is a barátod, ne rántson magával az őrületbe.Higgyetek abban, amit hisztek a ilágról, és ezekről a buta kislányokról!Egy kép, és vége is.

Sziasztok!


stay strong.jpg