I <3 bézs!

Sziasztok!

Tudjátok...mostanság mindenki kezd megőrülni!Mamynak vannak olyan szakaszai, ami valami, (de nem tudja mi) nagyon szúrja a szemét.Egy egyszerű ember csak annyit tenne, hogy átrendezi a könyvespolcot.De Mamy nem egyszerű.Ő gondolkodott, vajon mi lehet a gond (ha Mamy valamin nagyon gondolkodik az sosem vezet jóhoz!).Ez történt délelőtt.Délután, gondoltam kimegyek, és ránézek Mamyra, megoldódott e az ügy.Bekopogok a Mamyék ajtaján.Benyitok, és látom a TV-n, hogy Mamy zöld függönyöket nézeget (a TV-re, és a monitorra is rá van kötve a gép(ami a gépen van, látható a TV-n is)).A mi nappalink sárga, piros, s ezek árnyalatai.Megkérdem Mamyt, mire ő elkezdi mondani, hogy nem tetszik neki ahogy ez a szoba be van rendezve, és a színe sem tetszik neki.Elhatározta, hogy átfesti a falat fehérre, a székek, kanapé, és függöny meg legyen zöld.Ez három-négy héttel ezelőtt volt.Azóta próbálom lebeszélni róla, mert én személy szerint annyira nem szeretem a zöldet.Szép szín, de a hálószobák szoktak, lilák, zöldek lenni, a fürdőszobák kékek.Vannak kivételek, de az, ahogy Mamy akarta, nem tetszett, de nem csak nekem.ezért az egyik délutánon, Mamyval ketten beszélgettünk a nappaliról.A kezemben IKEA-s újság.Nem szabad ilyen könyvet a kezedbe venni.Mert persze ezer dolog megtetszett, és megbeszéltem anyával, szülinapomra azt kérem, hagy húzzuk át a fotelt, mert a mostani már eléggé lestrapált.Pont mint az íróasztalom.Még a nővérem, Amka is azt használta amikor alsós volt!Szóval nézegettem az újságot, és mutattam a Mamynak, hogy mi lenne ha  a fal színe bézs, a székek, bútorok színe, meg nagyon sötét barna, fekete lenne. Mamynak nagyon megtetszett, és eldöntöttük, hogy olyan lesz.Nekem nagyon tetszett mindig is az ilyen.
De Mamy nem akarta ennyiben hagyni, díszpárnákat is szeretne, és hogy azok, igen...zöld színűek legyenek!Egyszerűbb beleegyezni.
A hétvégén 17-18 óra körül kimentem egy pohár vízért, és azt látom Mamy pakolja a székeket.Miközben azt taglalta, miért nem tetszett neki eddig (amit már egy párszor végighallgattam), segítettem mindent félretolni, és egy teljesen más módban átrendeztük.Igaz, most sokkal otthonosabb lett, mégis kicsit bizarr!
Bizonyára ti is tudjátok, hogy őszi szünet van.A legtöbb diák csak ennyit mond:Igeen!! Végree!!!! De Mamy azt mondta:Keddre legyen tiszta a szobád, mert megyek megnézni!Tudjátok milyen amikor a Mamy-tok azt mondogatja, hogy tegyetek rendet a szobátokba, és közben nincs is kupi?Sőt, egész rend van.De, ahogy szokták mondani, a zseni átlát a rendetlenségen is! :D Végül kedden csak az asztalomon pakoltam el, de Mamy nem győzte dicsérni.
Apcával már 1 teljes hónapja nem találkoztam.Jó, tudom sokan több ideig nem találkoznak az Apcájukkal, de nekik annyira nem is hiányzik, mert az Apcájával, és a Mamyjukkal is voltak, de én csak Apcával voltam a játszótéren, csak Apca mesélt a gyerekkoráról, és nekem ez hiányzik.Mint amikor elszökik a kiskutyád.Nincs ott a mindennapjaidban, a megszokott életben.
Hétfőn Amkával elmentünk a Mammutba, csak úgy plázázni. Nagyon jó volt azon kívül, hogy a Cosmosban felpróbáltam egy mellényt, és nagyon jól állt.Nekem manapság annyi minden megtetszik, jól áll, és ott kell hagynom.Ha meggazdagszom, nagyon sok tenni és venni valóm lesz.
A mai számok, amik egész nap nem mentek ki a fejemből:▶ Ross Lynch (Austin Moon) - Not A Love Song lyrics [FULL SONG] - YouTube & Ross Lynch (Austin Moon)- A Billion Hits Lyrics - YouTube 

de szép.jpg