Boldog karácsonyt! ;)

Sziasztok!

Tudom, nagyon rég volt a legutolsó bejegyzésem.Mentségemre szóljon, elfoglalt voltam, ma délelőtt pedig azt gondoltam:"hmm..rég írtam a blogba, és annyi mondanivalóm van!"Lefújtam a port a billentyűzetemről, és csak áradtak belőlem a a szavak.Habár most élménybeszámolóval különféle helyekről nem tudok nyújtani, csak a többivel.Illetve, volna itt 2 valami.

Néhány héttel ezelőtt elkezdtem írni egy történetet.Címet még nem találtam neki.Két szuperhősről szól, akik találkoznak, és (mint minden tini könyvben és filmben) egymásba szeretnek.Deni és Elisz a főszereplők neve.Elisznek az egyik "bevetéskor" nagyon komolyan megsérül a lába.és hogy még mi történik, hogy feltámad e Elisz szüleinek gyilkosa, az majd 2014-ben kiderül,és valószínűleg kapható lesz a könyvesboltokban. ;)

A mi iskolánk nagyon különös intézmény.De, én ezt szeretem benne.Már amikor a tanárok fejéből valami jó is kiszökik.Most, a legutóbb az volt a briliáns ötlet, hogy a technika órákat cseréljék fel.Mármint, nálunk a technika órák két külön csapatra vannak osztva:lányok és fiúk.A lányok főznek, a fiúk barkácsolnak.(gondolom máshol is így van) De az utóbbi órákon a lányok barkácsolnak, míg a fiúk kotyvasztanak.Mi periszkópot csináltunk!Szavamra mondom, mindenkinek nagyon jól sikerült.Még az enyém is.Csak kicsit nyomin néz ki, mert minden szög mellett minimum 3 lyuk van.Sokat elrontottam, és ki kellett szedni, de volt olyan is, hogy a szög még nagyon kilógott, én pedig teljes erőmből vertem rá egyet, és persze hogy elferdült. :) De e hibák ellenére tökéletesen működik.Tegnap hasznát is vettem, ugyanis Boci elhozta nekem a régi, "tanulós" gitárját.Én már 7-8 éves korom óta csak arról álmodom, hogy tudjak gitározni.Kaptam is egy gitárt, pontosan 5 évvel ezelőtt.Csakhogy nincs behangolva, és már ki is nőttem.Visszatérve a lényegre, a nagy hamiskás koncertem közepette a pengető az ágyam alá esett.A padló, és az ágyam alja közt csak egy hangya fér be, a kezem már nem.Így nem is láttam alá sem.Eszembe jutott nagyszerű készítményem, elővettem, és kiszedtem az elvszett pengetőt.Mamy azt tanácsolta, fessem le valamilyen színűre.Zöldeskék lett!
Ameddig még voltunk iskolában, Vikussal csak a Violettáról beszéltük.A Violetta egy sorozat, amely a Disney csatornán megy.Ő bele van esve az egyik főszereplőbe.Őt kivéve mindegyik szereplőt kifigurázzuk, és nagyokat nevetünk rajta.

Tudjátok, holnap lesz Szent este.Én e alkalomból tanultam be hitáron a Csendes éj-t.Ne is kérdezzétek, mert borzasztó.Nem találom el a hangokat, akadozva megy.Már előre félek Mamy szülinapjától.Megígértem, hogy betanulom a Happy Birthday to you-t.Mondjuk, engem nem zavar, hogy játszom, amíg Amka fog hozzá énekelni.Amikor felvetettem tiltakozott, de úgyis rábeszélem. :D Szóval karácsony.Nekünk, Amkával viszonylag egyszerű volt, mert Mr.Horgász összedumált velünk, hogy adjunk hárman Mamynak.Nekünk persze nem kell beleadni semmit.A vicc az egészben, hogy Mamyval ugyanezt beszéltük meg, csak Mr.Horgásszal kapcsolatban.Amandától hetekkel ezelőtt kaptam egy karkötőt, ami elő karácsonyi ajándékként szolgál.Amka most jól kihúzta magát ez alól.Ellentétben velem.Amka az a lány, akinek kicsit nehezebben lehet venni.Nem hord fülbevalót, se nyakláncot.Smink egy tucattal van neki.Az kék dolgokból meg ki sem látszik (a kedvenc színe a kék, és mindig, mindenki kék dolgokat vesz neki(pl.:hajpántja van vagy 5-6, de csak kék)).De akkor beugrott, mit is szeretne igazán Amka.Egyik délutánon beugrottam egy közeli boltba, és megvettem neki.Még aznap gondosan be is csomagoltam neki!
Én valamelyik nap nézelődtem a karácsonyi versek közt, és találtam egy nagyon jót.Biztos vagyok benne, hogy nektek is tetszeni fog.

"Karácsony ünnepén, mindenhol kigyúl a fény,
Minden kéz láthatatlan összeér.
Karácsony ünnepén az egész Föld tekén
Még a könnycsepp is a szeretetről mesél."

Szerintem ez a vers gyönyörű. <3 :)
És hogy ne ilyen csöpögősen köszönjünk el, itt van néhány dal, és kép.
▶ Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) [Official 
▶ Violetta: Jorge Blanco - Voy por ti - YouTubemusic video HD] - YouTube (Csak neked Vikus)

▶ Vad Fruttik - Nem hiszek (videoklip) - YouTube
És egy kis őrültség a végére:▶ Vad Fruttik - Limonade - YouTube

Sziasztok!

Christmas-Music.jpg