A jövő?Neh...

Sziasztok!

Egész héten szétfeszített az ideg a csütörtök és a péntek miatt.És amikor eljött a csütörtök délután, idegesen vártam otthon Mamyra.A telefonban azt mondta, hazaér, és indulunk is.Így is volt.Miután odaértünk helyet foglaltunk a váróteremben.Utána Mamy elmondta, mit is szeretnénk.Nem pánikoltam egészen addig, amíg a Fodrász meg nem kérdezte;-Biztos vagy benne?-Hirtelen nem tudtam válaszolni, ezért vártam néhány másodpercet, és kinyögtem az igent.
Fodrász kutatott még néhány percet a szekrényben, én pedig megszeppenve tűrtem, hogy valami sárgás, és szürkés kencét is dörzsöl a hajamba.Már éppen kérdezni akartam, mikor Mamy felszólalt; -Miért kettőt?Mi az a másik?-Mire Fodrász:-Minden tincs tetejére sötétbarna, és utána lesz a fekete.
A szám felfelé görbült, amikor elképzeltem, milyen szép, színátmenetes lesz.
Alufóliába csavarta minden tincsem, majd félreültetett, amíg Mamy haját csinálta.Festett tűzvörös haját szép fazonra vágatta, és beszáríttatta.Utána én jöttem.Megmosta a hajam, majd a Mamy hajából összesöpört néhány vörös tincseket kikerülve a székhez ballagtam.Szárítani kezdte a vizes fürtjeim.De néhány másodperc után kikapcsolta, és visszaakasztotta eredeti helyére.Megint a szekrényhez ment.-Előveszi az én nehezen száradó hajamnak a "nagyágyút"!-gondoltam, és egy percen belül megbizonyosodtam, hogy igazam van.A hajszárító az arcomba terelte  majdnem az összes hajszálamat, én pedig beszívtam annak édes, virág illatát.Beleivódott az orromba, ezért még most is érzem! :) Beszárította, majd kivasalta makacs tincseim.A kép végül annyira nagyon tetszett, hogy elállt a lélegzetem.-Így jó lesz?-kérdezte Fodrász, miközben elrakta a szupermega hajszárítót.Én levegőért kapkodva áradozni akartam, mennyire tetszik, és elismerni tehetségét, menyire zseniális munkát végzett az én kezelhetetlen frizurámmal, de végül csak annyi jött ki a számon;-Igen.
Hatalmas vigyorral az arcomon távoztam a fodrászszalonból.Egyszerűen nem tudtam letörölni az arcomról.
Másnap Detki, ahogy a folyosón sétáltam, a terem felé tartva, furcsán nézett rám, és megkérdezte, sötétebb lett e a hajam.Én pedig újabb széles mosollyal csak bólintottam.A terembe lépve eszméletlen sok szempár szegeződött rám.Mindenki odajött, és megdicsérte új frizurám, és boldog szülinapot kívánt, ami jól esett.
Délután beugrottam Aniékhoz.Megittunk egy üdítőt, és kiültünk a kertbe, a hintaágyba.A jövőről beszélgettünk. Hogy milyenek leszünk majd 20 év múlva.Én azt mondtam, kétlem, hogy minden úgy alakulna, ahogy elképzeltem.Hogy miután újabb könyvemet kiadtam íróként, beugrok a táskámban egy példánnyal Anihoz, és dedikálva átnyújtom neki.Majd egy kávé mellett beszélgetünk, aztán valami elképesztőt művel a hajammal, amiért én nagyon hálás leszek, majd még néhány órányi csevejt folytatunk arról, hogy milyenek voltunk 20 évvel ezelőtt.Majd egy ünnepélyes búcsúzás után távozom, és beülök a Hondámba.Ahj, de jó is lenne, ha így történne.Csakhogy az álmokért, és az ilyen elképzelések beteljesítéséért nagyon meg kell küzdeni.(Pont erről beszélgettem Vikussal is valamelyik nap, és ő is azt ismételgette, nagyon meg fog dolgozni azért, hogy sikeres pankrátor legyen.Én pedig hiszem, hogy sikerül majd neki.A szemében megláttam valami elszánt, határozott csillogást, amit becsülni kezdtem benne.Ugyanezt láttam az összes barátom szemében.)Én nem kételkedem magamban, de az életben mindig jönnek fordulatok, akadályok, zsákutcák, és én nem tudom, hogy "le tudom e rombolni a falakat".Mindenesetre nem adom fel, főleg, ha ezeket a számokat hallgatom;
 - https://www.youtube.com/watch?v=DyWGOQzOGcM
 - https://www.youtube.com/watch?v=u3dkVk3F57c A videó klipjük, és a szövegük is hasonlít, de mégis nagyon mások, ezért ilyen jó számok ezek!A Hooligans-t és Adam Lambert-et is IMÁDOOM, ézért ajánlom a további számokat;
https://www.youtube.com/watch?v=YWt5oQCeGHw
https://www.youtube.com/watch?v=RcqBR0Av33s
https://www.youtube.com/watch?v=IsPFDzAGb4A
https://www.youtube.com/watch?v=tl2uU1oVRCA
https://www.youtube.com/watch?v=1mjlM_RnsVE
https://www.youtube.com/watch?v=uGcsIdGOuZY
Nálunk úgy szokott menni a zenehallgatás, hogy Amka mutat egy számot,ő meg kikéri a vélemányem, de én vállat vonok.Néhány nappal később azt veszi észre, hogy éjjel nappal csak ezt a számot dúdolgatom, és addig nyúzom, amíg le nem tölti nekem, vagy át nem küldi.A múltkor Mamy muatott egy számot, ami igen megtetszett!(A szöveg különösen XD ); - https://www.youtube.com/watch?v=Pfwo6TFvY_A

Wooow!Most írom a történetem (ahhj, kitalálhatnék neki egy címet végre!) 108. oldalát! 18 oldallal több mint az első kötet.De nyugi, már nagyon a végén járok!40 oldal, és ez is csak egy emlék lesz majd.
Szülinapomra kaptam Anitól egy emlékkönyvet, én pedig mindenkivel irattam bele valami kis apróságot a 14. szülinapom alkalmából.Páran elég érdekeseket írtak (Vikus és Dilike, köszi a bókokat XP ).Majd évek múltán megtalálom, visszaolvasom őket, és meghatódom majd, milyen nagy mázlim van az ilyen barátokkal.Nagyon félek, hogy szétszéledünk amikor majd elballagunk a Zimándy kavicsos köveiről.Ott hagyjuk könnyeink nyomait, emlékeink foszlányait, és némán továbblépünk.Ó, istenem, bárcsak még ötödikes lennék!De visszasírom azokat a napokat, már most.Szoni azt javasolta, írjak majd egy könyvet rólunk, a hat barátnőről.Alaposan elgondolkodtam, de végül arra jutottam, hogy csak jussak el addig, hogy már írhassam a könyveim!
"A jó barát garantálja, hogy kihoz a börtönből, de az igaz barát ott fog ülni melletted!" Én tudom, mellettem ott ülne a börtönben az összes barátom, ahogy én is mellettük!Csak szóljanak, mert én most már perelhető lettem! :)

  • Sziasztok!

    930.jpg

    igaz-barát.jpg