"Forbidden love!" ;) <3 XD

Sziasztok!

Ha látnátok a naptáram , megértenétek miért ennyi idő múltán írok.Igazából nem is tudom, mit írtam az utolsó bejegyzésbe.
 407151_299305800107600_113723995_n.jpg  Április 22-én meguntam, hogy mindig csak azt írjam, hogy Danny és Alice blablabla...ezért kicsit szüneteltetem a Történetet (ahj, ez a rohadt cím!).Csakhogy az írási vágyam ellen nem tudtam mit csinálni.Amikor úgy döntöttem, író szeretnék lenni, a fejemben egy csomó ötlet született.Azokat elővettem, de a nagy kuszaságban a fejemben, eszembe ötlött egy új sztori.Felpattantam a kanapéról, és fel-alá kezdtem járkálni (ezzel egy kis huzatot képeztem), közben mosolyogtam és bólogattam.Amikor így, váratlanul eszembe jut valami, úgy örülök!Szeretem a változatosságot, az új helyzeteket.És ilyet még sosem írtam!Címet, még sajnos ennek sem találtam (ennél kicsit könnyebb dolgom van), de igyekszem. :) Több szempontból is döntöttem úgy, hogy ez a "könyv" magyar lesz;Ivett  nagynénjéhez, Melindához, és az unokabátyjához, Petihez költözik néhány hétre.A lányt már hosszú évek óta nem látták, így meglepetés volt számukra, hogy Ivett emós lett.Azonban nagyon is érthető, hiszen a szeretethiányos lány anyja iszákos, az apja börtönben ül.De ez persze nem zavar senkit.Még Peti barátait sem, kivéve Dávidot.Ő nagyon is az emósok ellen van, én ezt nem is rejti véka alá.Ivett imád Pesten lenni.Az iskola, az emberek, minden olyan jó ott.Tudomást szerez a közelben zajló utcabálról, amire mindenki, minden évben elmegy.Peti rábeszéli a lányt, hogy idén jöjjön ő is velük.Csakhogy már mindenkinek van párja, kivéve Dávidot és őt.Unokabátyja kedvéért Ivett elfogadja Dávid ajánlatát, és úgy tesznek, mintha jóban lennének.Azonban anyja telefonál, hogy most már otthon van, menjen haza.Ivett nem tud ez ellen mit tenni, valamikor a jövőhéten indul.Elérkezik az utcabál időpontja, amire Ivett nagyon kicsípte magát.Ezt Dávid is észrevette, és nagyon tetszett neki az új Ivett.Táncoltak, és nagyon jól érezték magukat.Másnap viszont nagy pofon volt a valóság, hogy a lány még mindig emós, és nem hagy fel vele.Ezt meg is jegyzi Dávid, rendkívül tapintatlanul.Ivettnek elege lesz, és hazamenetelét előbbre hozza.Hazamegy, összecsomagol, és kimegy a vonathoz.Dávid ez idő alatt rájön, mekkora hibát követett el.Utánament, és elmondta Ivettnek, hogy nagyon sajnálja, szereti, és nem akarja, hogy elmenjen.A lány hasonlóan érez, mégis elmegy.Haza kell mennie. Egyrészt, mert nem akarja, hogy Dávid fájdalmat okozzon neki többet, másrészt, haza kell mennie az anyjához.
 Végül szomorúan ér véget, de az életben sem végződik minden jól.Még nem fejeztem be, de nem akarom elsietni, mert akkor mi marad majd a nyárra?Mondjuk, unatkozni nem fogok, van bőven ötletem. :)
sing_for_freedom_by_orestes8-d6taz78.jpgLátjátok ezt a képet?Szerintem nagyon szép rajz, és nagyon tehetséges, bárki is csinálta.Én is valami ilyesmi tetoválást akartam.Nem pont ilyet, de minden benne van, amit szeretnék;Nem színes, egyszerű, és van benne hangjegy és madár.Nem szeretem különösebben a madarakat, de szerintem ahogy a tetoválásokba van, szédületes!Ahogy ez a rajz is.Hangjegyekből áll az egész madár.És a kalitka is, ahogy kitört belőle a madár, hangjegy formában hajlott ki.Nagyon szép!

Ma Május 2-a van.Nem volt szerencsém a Majálison lenni, ugyan, de azért én jót utazgattam Gazdagrét és Törökbálint között.Nem mintha el akartam volna menni abba a nagy tömegbe.Nem szeretem az emberek tömkelegét.
cropped-dandelion_favicon.jpg
Olyan jó, hogy végre van fülhallgatóm, tudok zenét hallgatni.De mit ér ugyan a fülhallgató, ha  a zenéimet már ronggyá hallgattam.Átküldtem Amka telefonjáról pár számot magamnak.Neki mindig olyan jó zenék vannak letöltve.
 Most addig szoktam mindig hallgatni azokat a számokat, amíg bele nem fájdul a fejem.Persze, lehet hogy az időjárás is közrejátszik, de szerintem inkább a fülemben dübörgő Skillet és Children of distance.
 Annyira jó, hogy tudok megint zenét hallgatni.Új zenét, nem a top 10 "már kívülről tudom és halálra unom" számokat.Azokból már nagyon elegem van.
 4 Children of distance számot küldtem át magamnak, és imádoom őket!Nagyon jó számaik vannak.És nagyon jó szövegük.


m_20100407134913_logo.jpg
Márványtábla helyett


Nélküled annyira más


Nem menekülök el

Nekem ezek a számok vannak meg tőlük, szerintem ezek a legjobbak.


Oh, majdnem elfelejtettem.Ha emlékeztek, az első bejegyzésem egy anyák napi bejegyzés volt.Ezen a vasárnapon lesz az évfordulója, hogy blogot vezetek.Te jó ég!Már egy éve...
 De lényeg, ami lényeg, Boldog Anyák Napját Kívánok minden anyukának!Mert mindegyik egy egyéniségnek adott életet.Kivéve az enyémet.Ő egy legendának. :D Sajnálom, de nem tudtam megállni! XD Juan és Amka is folyton ezt mondogatják, hát most én is elsütöttem.
Boldog Anyák Napját!Gyerekek, szedjetek virágot, rajzoljatok rózsát, írjatok verset, faragjatok almát.Adjátok az anyukátoknak, mert annak örülnek nagyon, amit ti a saját kezetekkel csináltok, nem amit a boltban vesztek, készen.A szándék a fontos, és közben megmarad a zsebpénzetek is! ;) 

"Szabadságodban áll, hogy önmagad légy, valóságos önmagad, itt és most; és semmi nem állhat az utadba!"

Sziasztok!

összetörlek.jpg

25_17659_199282_ebd027dcecc2614a07dcce303df3a2b3_63954f_301.jpg