Hát...igen!

Sziasztok!

Hát...igen.Kicsit elmaradtam, de ti se maradtatok le semmiről!
Apcával elmentünk a Csepeli strandra.(Üzenem a helyes srácnak, írja meg  a számát! ;) )JÓ volt.Legalábbis a 28 fokos, a 38 fokos kicsit melegnek bizonyult.Tudja, aki már ott járt, ugyanis ezt nem igazán lehet elképzelni.Mint egy emberi leves. :) Ja, és megittam életem első jégkásáját.Fincsi volt.Narancsos..! 
Hát...igen.Megint volt itt a Moha, de nem igazán jó neki ez a "név".Polip!A Polip sokkal jobb.Akár hiszitek akár nem, illik rá.Nagyon!Csütörtökön újra megtisztel társaságával.De nem is baj. Amkával nagyon édesek együtt.Ha egyszer a sógorom lesz...Hát...igen!Akkor is ugyanolyan lesz mint most, csak felnövünk, remélhetőleg mind a ketten. :)
Hát...igen!Amka is már mindjárt felnőtt.Betölti a 18-at, de nekem mindig ő lesz a kis lázadó nővérem.
Hát...igen!Eltértem a tárgytól.Azt akartam még elmesélni nektek, hogy még a Mamyékkal is voltunk, csak nem ott ahol Apcával hanem a Velencei-tavon.Megittam életem másik két jégkásáját.Zöld almás volt először, később málna. .Hát...igen!Mindkettő megfogta a fogam, a szám, és a nyelvem.A zöld almásnál a fogam sárga volt!A málnásnál meg olyan volt az egész szám, mintha vámpír lennék,  és az előbb ettem volna meg egy embert.Soha többet nem iszom jégkását. :))
Hát...igen!Most csak zenét hallgatok, írom a blogot.
Hát...igen, most nincs idézet, de itt egy szám:Vad Fruttik - Embergép - YouTube Szeretem ezt a számot!Figyeljétek a szövegét.Most pont ezt hallgatom!Jaj, itt van még egy nagyon jó:Demi Lovato - Heart Attack (Official Video) - YouTube Ez a két szám, amit elvinnék magammal egy szigetre.Más nem is kell.Mi kéne jobban mint a zene?!Nekem semmi.Főleg nem a kása.Mondjuk finom volt, és egy szigeten nincs senki..nem.Ezt a két számot minném, egy pendrive-n! :D

Hát...igen!Sziasztok!

jegekasa2.jpg